Hier zijn ze dan.

Gestart door Maur@, april 23, 2006, 14:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

CiteerAaaaah wat een schatje! Je kunt al zien dat de veertjes beginnen te groeien....

Volgens mij zie je ook al kleur, ik zie blauw en geel. Of zou dat blauwe zwart zijn, omdat het ook op zijn koppie zit.

Maur@

CiteerDit is mijn oudste pluizeboletje

Hou oud is die dan? Die heeft al duidelijk veel meer veren.

Maur@

CiteerLeuk dat we er allemaal deelgenoot van mogen zijn!

Dat doe ik heel erg graag. O wat erg he, ik voel me net als toen onze dochter en zoon waren geboren. Het lijkt wel of ik de mams ben. Ik geniet er zo ontzettend van en wil dat graag met jullie delen.

Meltjuh


Daisy1988

mijn oudste van die foto is 17 dagen ...

Parkieten-Freak

Citaat van: Maur@ op april 28, 2006, 12:57:26
Dat doe ik heel erg graag. O wat erg he, ik voel me net als toen onze dochter en zoon waren geboren. Het lijkt wel of ik de mams ben. Ik geniet er zo ontzettend van en wil dat graag met jullie delen.

Maur@, ik zou ook verschrikkelijk trots zijn hoor!  ;)
Trouwens, je hebt thuis toch wel getrakteerd op beschuit met muisjes? :P


Maur@

Oeps nee, geen beschuit met muisjes. Helemaal niet aan gedacht. Maar toevallig die dag was de grote verbouwing over en trokken we een speciale fles champagne open uit Italië. We hebben toen ook op de kuikens geproost.

Idske

Wat gaaf om steeds te volgen hoe hard ze groeien! :-*

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sam

echt schatjes hoor! Geniet er maar van, want zo te zien groeien ze erg hard

Annika

wat een prachtige foto's in dit topic :-* Ik kan zelf al bijna niet meer wachten tot het hier weer zover gaat zijn  ::) Het is zo'n groot wonder he, super dat jullie het met ons delen.  ;D

Maur@

met nummer één. Carla bijt bijna mijn vingers eraf. ::) Ze heeft zoiets van "nu even niet." Wel lachen, ik heb dus enkel even mogen kijken van haar. Nummer twee lag onder nummer één en deed verwoede pogingen om eronder vandaan te komen. Vind dat eigenlijk best wel eng. Nummer één plet nummer twee bijna.

Maur@

Nummero Uno is hier 14 dagen en Nummero Due is hier 12 dagen. Kan wel raden wie Uno is. Foto is van vanochtend. Gisteren heb ik Due voor het eerst ook even vast gehad. Die vond het maar raar. Uno is er al een beetje aan gewend.


Sam

Wat groeien ze toch hard zeg, echt ontstettend leuk dat je ons op deze manier laat mee genieten van jou babyvogeltjes. Geweldig.

Chicowen

Ik vind het super leuk dat iedereen hier zo mee kan genieten. Ik geniet er ook echt van!!
En wat zijn het droppies!!
Wees er maar trots op hoor!  ;D
En ze groeien inderdaad erg hard!
Veel plezier nog met ze en ik blijf het volgen hoor!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

Hoihoi,

wat 'n droppies! Groeien als kool!

Je kan zien dat ze goede zorg krijgen van alle kanten :-*:D

Geweldig hoe snel dat gaat en ik ben 't er helemaal mee eens dat dit 'n geweldige manier is om iedereen van je kleine geluk mee te laten genieten. Ik kijk met veel plezier naar de foto's en wordt helemaal warm van binnen. Ben benieuwd of Tweety en Silly interresse hebben, maar dat zal de tijd wel leren.

Dankzij die foto's kan ik me wel goed voorstellen hoe 't nu bij m'n oom gaat, hij heeft 3 nestjes waar al jongen uitgekomen zijn, 1 nestje van 6, en 2 nestjes met 1 jongkie. Ik kan er helemaal bij weg dromen nu ik weet hoe lief en aandoenlijk die kleintjes zijn:-* 8)

Groetjes en veel liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Meltjuh

wat zijn ze mooi Maura! ;D
Hier mijn oudste foto van gister


eventjes vastgehad voor de foto toen gelijk weer bij zijn broetjes/zusjes gezet
Vandaag is het 9 daagjes oud dus op de foto 8 :D

ze zijn al aardig gewend dat ik even in het blok kom kijke en reageren dan ook op mijn stem :D
Ben zo benieuwd hoe ze eruit komen te zien:D

Maur@

O Mel wat lijken ze nog op elkaar toch als ze zo klein zijn. Als je zou zeggen dat het één van de kuikens van ons is zou je het ook geloven. Leuk om ook van jouw kuikentjes te mogen genieten. Wat zijn ze lekker warm he als je ze vast hebt.

PS. Het viel mij net ook al op bij die van ons, Uno kan al wat lopen, wat zijn die pootjes GROOT in verhouding met de rest. Lachen.

Daisy1988

haha ja in het hele begin lijken ze vooral sprekend  :P.
mijn oudste krijgt al een beetje vleugels.
En ik heb der eentje ( de 2 de die uit het ei kwam.) die rent als een speer heen en weer haha .. die is gedoopt tot Speedy..

Daisy1988

Citaat van: Daisy1988 op mei 02, 2006, 14:28:01
haha ja in het hele begin lijken ze vooral sprekend  :P.
mijn oudste krijgt al een beetje vleugels.
En ik heb der eentje ( de 2 de die uit het ei kwam.) die rent als een speer heen en weer haha .. die is gedoopt tot Speedy..

op de foto staan al mijn ukkies op een rij.
21, 19, 17, 13 en 11 dagen.

[verwijderd door de beheerder]

Maur@

O wat geweldig Daisy, wat kun je het verschil goed zien tussen de oudste en de jongste.