Hier zijn ze dan.

Gestart door Maur@, april 23, 2006, 14:54:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

He, Mel, gefeliciteerd met het tweede kuiken, we kunnen inmiddels wel een handeltje beginnen in baby'foto's!. Wat een vershil he nummer één en twee en het scheelt maar twee dagen. Hier passen ze echt bijna niet meer onder Carla.

Meltjuh

Hihi bedankt allbei ;D
haha ik maakt fotos tot ik erbij neerval ::) voor je het weet zijn ze alweer groot! :-*
Ik sta er inderdaad erg bij te kijken hoe snel ze groeien :o

Zodra het jong piept weet me mannetje ook niet hoesnel hij in het blok moet gaan hihi hij laat zelfs trosgierst liggen ;D worden dus kleine dikzakjes :D

Maur@

foto's hier blijven lastig, Carla raakt echt in de stress.

Maur@



Niet echt scherp, kon mijn bril natuurlijk weer niet vinden. Ik kan dan de kleine lettertjes niet zien op de camera om hem op macro te zetten. Maar toch wel zichtbare kuikentjes. Met hun koppies over elkaar liggen ze. En de overige eitjes zijn nu verwijderd.

Meltjuh

Ahhh ;D wat een lekkere dikkertjes zeg! :-*

Vanacht verwacht ik fluppy 3 (vind de naam fluppy wel bij ze passe haha)
in totaal krijg ik 4 babytjes dus er blijft 1 eitje over.
wanneer kan ik die dan ong. weg halen?

Maur@

Ik weet dat niet precies als er vier kuikentjes zijn. Die houden elkaar goed warm en hebben volgens mij ook de houvast van andere eieren niet nodig. Maar er is ongetwijfeld iemand op het forum die je er advies over kan geven.

Parkieten-Freak

De vogeltjes zijn goed gevoed Maur@!
Carla is een goede moedervogel!  :D


Sam

Wat gaaf zeg, al die piepkleine pietjes. Allemaal gefeliciteerd met jullie parkieten baby's!!!

Meltjuh

Hier zijn ze dan ;D nummer 1,2 en 3 van klein naar groot hihi. :D
Het is nou al een echte dikzak geworden nummer 1 :D



*Trots* :-*

Parkieten-Freak

Natuurlijk ben je trots Meltjuh, dat zou ik ook zijn als ik een nestje jonge grasparkieten had! :D


thexfile

Citaat van: Meltjuh op april 27, 2006, 11:35:43
Hier zijn ze dan ;D nummer 1,2 en 3 van klein naar groot hihi. :D
Het is nou al een echte dikzak geworden nummer 1 :D



*Trots* :-*

agggg zijn echt schatjes je zal het er wel druk me hebben  ;)

hopenlijk spreek ik je gauw weer.... is wel stil soms als je er nie bent....

Idske

Hee, heel erg schattig!
:-*

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Maur@

Wat een verschil toch tussen nummer één en drie, niet te geloven. Bij ons zag ik vanmorgen ook dat de oogjes open zijn. Ik denk dat ik onze nummer één vanmiddag voorzichtig even op mijn hand ga zetten.

Kleintjes

Hoihoi,

echt geweldig Maur@~!!! Ze groeien als kool en echt super-schattig :-*.

Ben zelf ook aan 't proberen of Silly en Tweety zin hebben, 't kastje wordt regelmatig bezocht en Tweet voert Silly dus dat ziet er goed uit. Hoop dat ik eensdaags mee kan genieten van 't 'parkietenouderschap' hihi.

Nogmaals Maur@: Super schattig enne..zorg goed voor de kruimeltjes he? ;) (weet dat je dat hoor, even plagen hihi). Van harte nogmaals en veel plezier!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Meltjuh

Ja en dan komt het leukste gedeelte maura ;D het tam maken :D.

Maur@

Ik heb nummer één heel even in mijn handen gehad. Misschien 1 of 1/5 minuut. Ik liet mijn handen in de kooi zodat Carla kon zien dat ik geen kwaad wilde. Hij was zo lekker warm en friemelig. En bewoog alle kanten op. Wat geweldig om zoiets een keer vast te kunnen en mogen houden. Dat was echt genieten.

Maur@

Hier is nummer 1, 10 dagen oud. Nummer twee vind ik nog te klein om vast te houden.





En toen weer gauw in zijn blok gezet.


Parkieten-Freak

#37
 :-* Aaaaah wat een schatje! Je kunt al zien dat de veertjes beginnen te groeien....Leuk Maur@! ;D


Sonja

Hoi Maur@,

Oohh wat ontzettend lief!!! :-*

Het lijkt me echt geweldig om dit mee te maken.
Leuk dat we er allemaal deelgenoot van mogen zijn!

Groetjes, Sonja.

Daisy1988

jaaaaaa liefff

Dit is mijn oudste pluizeboletje  ;D

[verwijderd door de beheerder]