jonge parkiet bij een oudere pop

Gestart door marretje, april 20, 2006, 20:08:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marretje

Ik wil een pop van ongeveer een jaar bij een parkiet zetten die bijna 12 weken is, eerst laten wennen in aparte kooien en dan bij elkaar. Kan dit of gaat de oudere vogel moederen met alle nare gevolgen vandien. Net wees iemand mij op het feit dat ze elkaar dan de veren uit de kop kunnen trekken of nog erger. Is dit zo?  ???

Safrena

Hey marretje

Na een tijdje wennen zoals je zelf al zei kan het zeker en vast om een oudere parkiet bij een jongere te zetten of omgekeerd
parkieten kijken niet naar de leeftijd voor hen maakt het niet uit. Het zijn soortgenootjes en speelkamerdaadjes ;D

vele groetjes

Kleintjes

Hoihoi,

ik ben 't met Safrena eens. Ik heb 'n jong kereltje bij 'n oude kerel zitten ( dachten eerst dat de jonge 'n popje was  :-[). Gaat hartstikke goed tussen die 2, ze verzorgen elkaars veren, spelen met elkaar en ja; ze flirten met elkaar  :o ???.

Als je ze eerst aan elkaar laat wennen maakt leeftijd geen snars uit. Zoals Safrena reeds zei.

Ik wens je veel plezier met je vriendjes :-*

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marretje

dank jullie wel voor de geruststelling. Ik heb nog even besloten om daarmee te wachten omdat ik waarschijnlijk allergisch ben dus moet eerst even bloed prikken en dan zijn er als het goed is medicijnen. Dus daar hoop ik wel op. Ik heb dit gekregen sinds ik er twee bij heb. Waarvan 1 bij Sjakie in de kooi is gekropen en die is niet meer van plan om daar uit te komen hahaha vreemde vogels hebben we hier. :-X