Stop maar met duimen,

Gestart door Maur@, april 18, 2006, 19:19:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

nou nog niet helemaal. Ik zit net tv te kijken en ik denk wat hoor ik nou toch. Ik het geluid van de tv zacht. Ja hoor lieverds, het eerste ei is vanmiddag uitgekomen. Ik heb van het jong maar een glimpje kunnen zien want paps en mams schermen het af. Er is zeker nog één bevrucht ei, dat hebben we echt gezien. De andere drie kan ik nog volledig met de schouwlamp doorheen schijnen. O jullie moesten eens weten hoe blij ik ben nu. 2 maal verkeerd en nu eindelijk een jong. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D

Safrena

Hey Maur@

Wat leuk om te horen dat het nu wel gelukt is met de eitjes ;D

Veel succes met het kleintje en nog komende kleintjes
Geniet er maar lekker van

vele groetjes

Sonja

Hoi Maur@,

Dat is nog eens goed nieuws! ;D

Hartstikke leuk dat er nu al 1 klein parkietje is, ik ben benieuwd naar wat nog komen gaat.... :D

Groetjes, Sonja.

Maur@

Even off the record, als het andere jong uitkomt. Kan ik dan maar niet beter de niet bevruchte weghalen. Je kan er echt helemaal met de schouwlamp nog doorheen kijken. Roze zijn ze in plaats van wit.

Safrena

Hey Maur@

Even offtopic antwoord ;D

ik zou ze nog wat laten liggen de kleintjes vinden er nog warmte en bescherming en helpt hen een beetje omhoog trekken als ze moeten eten  ;)

vele groetjes

Kleintjes

Hoihoi,

Geweldig dat er 'n kleintje is uitgekomen ;D ;D :-* :-X
Succes met de ukkie en geniet er van!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Gaaf zeg! :-*

Greetz Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Annika

wow, beschuit met muisjes  :-X  Super hoor! Geniet maar van het kleine spul, lekker de lente in huis  :-*

Maur@

Deze dag kan eigenlijk niet meer stuk. Mijn Oma is op 18 april 1900 geboren, de hond van mijn zus op 18 april 1993, mijn zus haar zoon op 18 april 1994. Goede geboortedag dus. ;)

Parkieten-Freak

Proficiat Maur@!
Geweldig ;D ;D ;D
Ben benieuwd naar de foto's die komen gaan!  :D


kaboutertjes

Gefeliciteerd met het (piep)kleintje.
Wat fijn dat er nu een eitje is uitgekomen.

Groetjes

Maur@

ook nummer 2 is vanmiddag uitgekomen.

Meltjuh

Gelukkig gaat alles goed M@ura!
Mijn kleintjes komen als het goed is vanaf zaterdag uit ;D

Maur@

maar dit is echt niet te geloven zeg. Volgens mij krijgen ze geen kropmelk maar pokon. Wat groeit dat hard zeg. En ze gaan ook steeds harder piepen. De andere 6 hebben nu ook zoiets van he wat hoor ik nu toch. Carla komt nu ook vaker even veren strekken uit het blok. Wat ziet ze er als een zielig hoopje uit zeg. Helemaal magertjes en alle veren de verkeerde kant op. Haar staart wil ook niet meer naar beneden wijzen. Het zal bij twee jonge blijven, of in één van de andere drie eieren moet nog een onzichtbare bird zitten. Ga volledig met de schouwlamp door de eieren heen, maar zoals al aangeraden laat ik ze nog liggen voor steun. We horen haar ook steeds met de overige eieren schuiven, of ze legt ze goed voor de jongen of ze is aan het proberen ze uit het blok te werken.

Kleintjes

Hoihoi,

wat leuk dat 't allemaal zo goed gaat Maur@ ;D

Ben benieuwd hoe 't verder gaat emt de kruimeltjes hihi

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses