uhm, waar is mijn topic gebleven???

Gestart door henri, mei 20, 2005, 20:02:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

henri

Ik had een topic gestart, het foto van je kooi topic.. Ik vraag me af waar die gebleven is??

Henri, dit forum is met name bedoelt voor vragen over grasparkieten.
Het is niet de bedoeling dat het een "fun board" wordt met allemaal plaatjes van parkieten, kooien e.d.
Af en toe zullen de beheerders een speciaal topic openen, (al dan niet voor een wedstrijd) over verschillende onderwerpen, waarbij je foto's kunt laten zien van je parkiet, je kooi of het favoriete speelgoed van je vogeltje.
Berichten die erg off topic gaan worden verwijderd, evenals berichten met uitsluitend het doel je kromsnavel aan de buitenwereld te tonen.
Ik begrijp overigens je enthousiasme in deze heus wel.
Iik met de beheerders overleggen of we binnenkort een keer iets leuks kunnen doen, waarbij de leden een actieve inbreng hebben met betrekking tot foto's. OK? :P
Groetjes,
PF
.

Jorijn

Waar hij is gebleven? In de prullenbak.

Zoals al vaker is gezegt, dit forum is hoofdzakelijk bedoelt voor vragen, En dus niet voor vreemde/nutteloze topics.
een laat je kooi zien topic is leuk, Maar behoorlijk iritant voor de mensen die inderdaad opzoek komen naar info.

Hopelijk is je vraag beantwoord, Verder nog vragen? Stel ze gerust :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

henri

Hoezo irritant voor mensen die hier komen voor vragen? Dan kijk je maar ergens anders.. En sowieso, het is juist handig, als iemand een vraag heeft over speeltjes, kun je in dat topic juist ideeen op doen.. Ik snap niet wat daar niet leerzaam aan is.

Jorijn

Dit is niet handig. Er is voor gekozen om een forum voor vragen te maken. En niet voor anderen dingen.
En dat 'dan kijk je maar ergens anders dat slaat nergens op' Je ka geen bordjes neerzetten met 'kijk even ergens anders'

Enn het slotje erop :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com