Gezocht: Tips of kant-en-klaar

Gestart door Kleintjes, april 14, 2006, 19:23:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi!

Ik ben op zoek nar goede tips of ;n kant-en-klare grote(re) kooi of kamervoliere, liefst niet te duur en in de omgeving van Echt ( als iemand 'n kant-en-klare weet) aangezien ik eigenlijk geen vervoer heb, of ik zou 't m'n pa of schoonpa kunnen vragen.
Ik wil dus 'n grotere woning voor de kleintjes omdat ik ze met 4 bij elkaar wil gaan houden.

Als iemand iets weet of tips heeft laat 't me een weten 8)

Alvast bedankt!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Citaat van: Kleintjes op april 14, 2006, 19:23:02
Hoihoi!

Ik ben op zoek nar goede tips of ;n kant-en-klare grote(re) kooi of kamervoliere, liefst niet te duur en in de omgeving van Echt ( als iemand 'n kant-en-klare weet) aangezien ik eigenlijk geen vervoer heb, of ik zou 't m'n pa of schoonpa kunnen vragen.
Ik wil dus 'n grotere woning voor de kleintjes omdat ik ze met 4 bij elkaar wil gaan houden.

Als iemand iets weet of tips heeft laat 't me een weten 8)

Alvast bedankt!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Bij die site www.goedkoperkanniet.com hebben ze een aantal binnenvoileres, misschien is dat iets? :-[

Kleintjes

Hoihoi,
heb ook al op die site gekeken maar die binnenvolieres wat zij hebben zijn erg hoog naar mijn mening, ik zit namelijk met 'n gehandicapte parkiet. Hij kan niet meer vliegen en heeft daarbij ook nog eens epilepsie, dus ik heb liever niet zo'n hoge kooi, ben bang dat hij dan te pletter valt als hij 'n aanval zou hebben.
Toch erg bedankt voor je reactie :-*.De tralie-vloer kan ik er wel uit krijgen , dat is geen punt.
Ik heb wel aan deze voliere zitten denken, die is niet zo erg hoog als de meeste anderen, staat als 't goed is op de bijlage hihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

[verwijderd door de beheerder]
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Citaat van: Kleintjes op april 17, 2006, 15:21:01
die is niet zo erg hoog als de meeste anderen, Groetjes en liefs van ons aan jullie

Toch wel, die onder mij is kleiner:



[verwijderd door de beheerder]