Wat is Kyra nou?

Gestart door Kleintjes, april 01, 2006, 11:34:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

zoals ik al eerder geschreven had, dit broedseizoen loopt van 1-11-2005 tot 31-10-2006. Dus de vorige ronde was van 1-11-2004 tot 31-10-2005.

Hoop dat je er wat mee kan. Elke ronde is dus 'n jaar.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Citaat van: Kleintjes op april 21, 2006, 23:30:52
dit broedseizoen loopt van 1-11-2005 tot 31-10-2006. Dus de vorige ronde was van 1-11-2004 tot 31-10-2005.

Ik kan er wel wat mee! Mijn oma gaat verhaal halen ;) Mijn vogel is ong. 15 Juni geboren, nog lang niet in Oktober, zou het kunnen dat hij (de kweker)al voor het volgende seizoen had gekocht? ???

Groetjes

Kleintjes

Hoihoi,

ik geloof dat je de ringen voor 't nieuwe seizoen pas 'n maand of 2 van te voren kunt bestellen. Als je dit bedoelt tenminste  ???

Als er nog iets is hoor ik 't graag ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Citaat van: Kleintjes op april 22, 2006, 13:32:34
Als je dit bedoelt tenminste  ???

Ja! Dat bedoelde ik....

Ach wat wat kan het me ook schelen, Cutie is een toffe vent, en als dat maar goed is ;)

Groetjes Van Ingrid & Cutie

Snavelkusjes van Cutie naar Kyra&Pino&Tweety&Silly

Kleintjes

Hoihoi,

dat is inderdaad belangrijker dan 't ringetje ;)

Als je schatje maar gezond en vrolijk is ben je al 'n heel eind :D. Ik vind 't welzijn ook belangrijker dan de ring, maar 't is wel handig als je 't nummer van de ring ergens opschrijft, mocht 't ook gebeuren dat hij per ongeluk weg zou vliegen. Dan kun je hem (vaak) nog terug vinden.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

#25
Citaat van: Kleintjes op april 25, 2006, 07:34:35
mocht 't ook gebeuren dat hij per ongeluk weg zou vliegen.Groetjes en liefs van ons aan jullie

Ja, daarom ben ik blij dat Cutie een ring heeft, want de vorige 2 zijn weggevlogen zonder ring :'( :(

Mensen dit lijkt me meer op chatten
Chatten doen we in de chat ;)
Gr safrena

Kleintjes

Hoihoi,

heb eindelijk betere foto's. Zal ze in 't fotoalbum zetten, benieuwd wat jullie denken.

Ik wordt gek van Kyra, dan is 't gedrag als van 'n man, dan weer net 'n pop ???

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps Kyra is die gele zonder andere kleuren behalve wat wit
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

En waar is dat foto-album? Met de zoekfunctie kan ik niks, die vindt niks en echt duidelijk is 't ook niet.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Safrena

Hey Kleintjes

je kan het fotoalbum terug vinden bij onderstaande link ;)

http://album.parkietenweb.nl/index.php

Het staat ook vermeld bij forum mededeling en dan album weer online ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=6231.0

We kijken al uit naar de prachtige foto's  ;D

Vele groetjes

Kleintjes

#29
Hoihoi,

nou, echt prachtig zijn ze niet. Redelijkw azig maar dat flut-camera kan je niet scherpstellen... Wordt toch eens tijd voor 'n eigen hihi.

Bedankt voor de link meis ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Foto's staan erop!!
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Hoihoi,

dit topic kan gesloten worden, ik hoef 't me niet meer af te vragen aangezien Kyra de hort op is..

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Safrena

Hey Kleintjes

Wat verschrikkelijk dat Kyra gaan vliegen is  :'(

Hoop echt voor je dat je haar/hem nog terug vind

veel sterkte

vele groetjes

en op vraag een slotje ;)