Een voedsel radje?

Gestart door Josephine, april 14, 2006, 11:55:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

Ik heb net de mail naar de winkel verstuurd. Wacht in spanning af op antwoord.

Josephine

#21
ja! ik hoop dat je snel antwoord krijgt....
zo'n voedselradje is trouwens wel een rage! alleen jammer dat ze nergens te krijgen zijn...

Mensen
dit begint al meer op een chat sessie te lijken :-\
en chatten doen we in de chat :D
gr safrena

Sonja

Voor de liefhebbers van een voedselradje:

Bij een dierenwinkel hier in de buurt verkopen ze deze speeltjes.
Er staat inderdaad niets op de verpakking, maar ik zal binnenkort gaan vragen waar hij ze besteld heeft.
Als ik meer informatie hierover heb, laat ik het uiteraard meteen in dit topic weten. :)

Groetjes, Sonja.

Chicowen

Ik ben ondertussen ook al behoorlijk enthousiast geworden over de voedselradjes, dus ik wacht in spanning op de info waar ik ze kan halen/bestellen!
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Josephine

ik heb bij ons bij de europa tuin gekeken of ze ze daar hebben! maar daar hebben ze ze ook niet... klopt dat op de verpakking staat ''plezier voor uw huidier'' of zoiets? want daar hadden  ze wel een aantal speeltjes van liggen! Wij hebben ook een intratuin in de buurt alleen ik heb op dit moment mijn been gebroken, dus ik ben niet echt mobiel...
groetjes Josephine

Maur@

Ja dat staat volgens mij op de verpakking.

marjolein

Ze hebben ze ook bij Faunaland, ik heb ze gezien in zaandam en purmerend, dus ik neem aan ook bij de andere ketens van faunaland.

succes!

Josephine

hoi bednakt voor de reactie. maar er is geen faunaland bij amersfoort... :( ik probeer bij winkel in de buurt van amersfoort te kijken bij asortiment maar dat kan ik niet vinden... er staat alleen het adres... ik dacht als ik zeker weet dat ze hem hebben kan ik er misschien wel heen! want het is niet handig als ik erheen ga en ze hem vervolgens niet hebben!

smartie

Zijn er nog mensen die zo'n radje zoeken? Ik weet niet meer precies waar ik ze gezien heb, maar in 1 van onze dierenwinkels/tuincentra heb ik ze opzeker zien hangen nog niet te lang geleden...

Josephine

ik ben zeker nog opzoek!
groetjes Josephine

Chicowen

Ik ben ook zeker nog op zoek! Ben helemaal enthousiast geworden!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

budgie

#31
Citaat van: Maur@ op mei 03, 2006, 22:16:22
Ik heb net de mail naar de winkel verstuurd. Wacht in spanning af op antwoord.

Hallo Maur, kun je er voor mij ook één bestellen? Als je op dit vraagje reageert, geef ik je mijn e-mail adres.
Dagdag, budgie

Deze vragen regel je via een pm ;)
gr safrena

Maur@

CiteerIk heb net de mail naar de winkel verstuurd. Wacht in spanning af op antwoord.

Ik heb nog steeds niets gehoord. Maar van de week ben ik nog een keer in Almere Stad en zal dan even binnen lopen bij de dierenwinkel.

Maar even off the record: Die van ons hebben nog niet naar het rad omgekeken en lopen er met eengrote boog omheen. Ze vinden het helemaal niets, ze vinden het eerder eng.

Ingrid

Ik heb bij Pet's Place hier gevraagd of ze het kunnen bestellen bij Pet's in Waalwijk. De eigenaar zou kijken wat hij kan doen. Ben wel benieuwd hoe mijn vogeltjes het gaan vinden.

budgie

#34
Citaat van: budgie op mei 15, 2006, 14:53:20
Hallo Maur, kun je er voor mij ook één bestellen? Als je op dit vraagje reageert, geef ik je mijn e-mail adres.
Dagdag, budgie

Deze vragen regel je via een pm ;)
gr safrena


Hoe moet je dat doen (een pm versturen)? Ik heb al overal zitten zoeken, maar kom er niet uit. Ik heb zoiets nog niet eerder gedaan....... Of zie ik iets simpels over het hoofd?

Antwoordje in pm verstuurd ;)
Jouw prive berichtjes vind je terug bovenaan
in de blauwe balk mijn berichten ;)
Gr safrena

Josephine

Ik had met iemand anders contact gehad over het radje per pm, die kon hem opsturen alleen de verzendkosten waren 5,50 en dat vond ik iets teveel aangezien het radje zelf 1,50 kost bij de meeste winkels. Het maakt niet uit als het iets duurder is alleen dat is wel heel erg duur!
groetjes Josephine