goed tehuis gezocht voor vreselijk lieve parkietenman

Gestart door manette, april 12, 2006, 19:57:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

manette

Nou, inderdaad Ingrid, je slaat de spijker op zijn kop.
Pepe voelt zich zo thuis tussen de andere parkietjes dat hij zowaar bijna overmoedig wordt. Hier bij mij probeerde hij al het nieuwe speelgoed meteen uit (toen hij eenmaal na weken snapte wat speelgoed was), zolang het maar veilig IN zijn kooi hing of dicht bij De Spiegel was. Buiten de kooi durfde hij alleen op zijn parkietenboom te landen en dat had niets met de hond te maken, want die was uiteraard ergens anders als Pepe los mocht.

Pepe was altijd zo met zijn spiegel bezig dat ik concludeerde dat hij vriendjes nodig had. En inderdaad:zie hoe hij zich nu gedraagt!!!

Carla houdt mij bijzonder goed op de hoogte van Pepe's doen en laten en als ik allemaal lees wat hij doet, ben ik gewoon trots op hem. Dit vogeltje heeft zooooo geboft.  En ik ben blij dat ik een soort tussenstation heb mogen en kunnen zijn tussen zijn waarschijnlijk niet zo leuke eerste jaar (hij kende immers niets en iemand miste hem) en zijn lange mooie toekomst in het vogelparadijs in Vlaanderen.

Cutie_lover

Ik vind het nog geweldig dat je pepe voor jouw stelde Manette, moedig ook, ik zou het niet eens aankunnen :'( Ik heb er bewondering voor, voor jouw en Carla, 500 KM RIJDEN VOOR EEN VOGEL ;D~! Dat doen niet veel mensen je na Carla ;)

Idske

En daarom hebben jullie ook de titel lid van de maand verdient!!! ;D :-X

Greetz Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

lino_lana

hallo

ik heb zelf 2 parkieten
een mannetje een een vrouwjte
mannetje 2 jaar en vrouwtje ongeveer 2 maanden
k zou je lieve parkiet best wel wille over nemen.
ik woon wel 1 uur rijden van amsterdam

ik hoor het wel

groetjes!!!

Parkieten-Freak

Pepe heeft reeds een nieuw baasje gevonden Lino Lana! ;)