Magertjes

Gestart door Kleintjes, april 10, 2006, 17:16:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

Heb even n vraagje. Zoals jullie ondertussen weten hebben we sinds n maand of 4 Kyra in huis.
Paar dagen geleden had ik Kyra even in de hand om de veren even na te kijken (hing wat aan) en merkte bij Kyra's  pootjes een bult. Dit is geen bult maar de bekkens van Kyra die uitsteken.
Is dit normaal bij n jonge parkiet? Ik kan het me niet meer herinneren dat Pino en Giny klein waren, dus vandaar even dit vraagje. Ol heb op t forum gezocht maar kon niet echt iets vinden.
Kyra maakt geen zieke indruk, speelt, flirt, drinkt en eet goed. Ik schrok best wel toen ik t bekken voelde van Kyra, steekt best wel uit :o. Heb gevoeld bij de anderen maar daar stak het niet zo erg uit. Zal ik toch bij de DA langs gaan of even aankijken of Kyra wat meer spek op de heupjes krijgt? :-X

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Carla

Kyra zal een mager pietje zijn zeker?!! Ik zou me niet echt zorgen maken. Mss heeft iemand anders daar een andere mening over

Meltjuh

Zolang het borstbeen niet uitsteekt is er geen probleem hoor :)