fenomenaal pratende parkiet !!!

Gestart door thexfile, april 11, 2006, 13:10:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonja

Hallo allemaal,

Hierbij nog een andere link van een pratend parkietje (in het Engels):

http://youtube.com/watch?v=LSeIDYFDv3E&mode=related&search=

Groetjes, Sonja.

budgie

GEWELDIG! Wat zijn het toch juweeltjes, die grasparkieten. Ze zijn het meer dan waard om optimaal verzorgd te worden. Kijk toch wat zo'n beestje je teruggeeft!!! :-*

Brenda

 ;D ;D ;DEcht super  ;D ;D ;D
Hoe ze het klaarspelen om dat parkietje dat allemaal te leren zeggen!
Vooral geweldig al ie bezig is met... give us a kiss!!!

Moppers

Een parkiet met een Cockney accent, prachtig!!!
En wat een praatjes. Leuk  :D


*Z*


Parkieten-Freak

Haha, wat een schatje!
Heel leuk om een parkietje met een mannenstem te horen! :)


judithdejong

#26
Wat ontzettend leuk. Echt geweldig hoe ze dat hebben gedaan. Dan mag ik nog wel even meer gaan oefenen haha.
@moppers: Inderdaad dat viel me ook al op. Nog nooit een parkiet horen praten met zo'n accent zo grappig.

Groetjes,
Judith

Kwam net in me op, misschien kan ik Baco wel Fries leren praten haha......  :-X

Berichtjes samengevoegd ;). Gr. Ingrid

Joske

Haha die Charlie ;D

"It's ten to six" :D

WFueldner

He hallo,

Jammer dat de links het inderdaad niet meer doen... Eentje doet het nog en die was ook ontzettend lief!

Ik heb zelf een pratende pop, ze zegt; hallo, kusje, kusje van Bailey, Kom maar Bailey, Schatteke, lekker, hmmmm lekker kusje van Bailey, Oooh Bailey (ik zeg dit altijd als zij mij een kusje op mijn wang geeft en dat heeft zij dus overgenomen)momenteel zijn wij haar aan het leren "mooie Bailey" te zeggen. Eigenlijk begon zij al op vrij jonge leeftijd geluiden te immiteren.  :D

Ik las inderdaad dat parkietjes praten als ze eenzaam zijn vandaar dat ik later geprobeerd heb een mannetje (Pepper)erbij te zetten, maar ze wou niets van hem weten, beet in zijn poten, raakte in paniek als hij achter haar aanvloog ed. Erg jammer, gezien ik ze niet samen uit kon laten. Ik heb het uiteindelijk 6 maanden geprobeerd om ze samen te krijgen, maar dat wilde niet lukken... Ik heb helaas uiteindelijk ook een ander onderkomen moeten zoeken voor Pepper. Nu zit hij samen met nog een aantal parkietjes in een grote voiliere en heeft al heel veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt!  :)