Super-Chat bij Parkieten-Freak en Donkey Online!

Gestart door Parkieten-Freak, april 05, 2006, 23:48:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

ik weet het nog niet zeker, misschien dat ik wel even kangs kom.

roha

Pffff, ik was te moe om langs te komen, had het ook niet echt door dat het donderdag was gisteren.
Wij zijn net terug uit Brazilie gekomen, maar zouden eigenlijk dinsdagochtend al terug zijn, maar we konden niet weg uit Brazil, vanwege het weer, het heeft bijna 3 volle dagen onophoudelijk kei en kei hard geregend. Het vliegtuig kon niet landen in Natal, de baan was te kort en het water kon niet meer worden afgevoerd, dus de baan was te glad.
We zijn uiteindelijk met 250 man in 4 grote bussen 5 uur vervoerd naar Recife (300 km van Natal en tegenwoordig de crimineelste stad van Brazil) en daar was het nog eens afwachten of we wel echt konden vertrekken. Dat kon gelukkig uiteindelijk. En na 9 uur vliegen, moesten we ook nog eens een uur op onze bagage wachten op Schiphol, midden in de nacht.
Verder een hele mooie vakantie gehad, mooi land en lieve mensen, ook al konden we elkaar haast niet verstaan, ze zijn erg gastvrij.
We hebben langs het strand, op de kliffen nog 4 kromsnavels gezien, nog niet gevonden welke het zijn, staat in geen enkel boek bij ons en op internet ook nog niet gevonden. Maar ik blijf zoeken hahaha zoekt en gij zult vinden he!!
Volgende keer als we Brazilie aan doen, gaan we meer het land in, de jungle.


Safrena

hoi hoi

Voor de mensen die het graag willen a.s. donderdag is het weer chat avond

alvast heel veel plezier

Vele groetjes

Petr@

Ik vind het altijd wel leuk :)
Maar dan moeten er wel meer zijn.

Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

DarkWolf

Aah ik kan niet :-[ Ik vertrek morgenavond op reis, dus vanavond gaan we met de bende vrienden nog eens iets gaan drinken..Had er nogthans graag bij willen zijn ma tzal voor na de reis zijn!

Moppers

Misschien dat ik laat op de avond nog even binnen kom vallen. Een vriendin van me gaat vanavond een van haar gekko's in laten slapen, en ik ga met haar mee als steuntje. Geen idee hoelaat ik thuis ben, maar wie weet.


dsmmeijer

de bar is nog steeds open, maar het is er zo stil, wie komt ons vergezellen?

Milo-Pixel

Ik zit nu op een andere pc, maar hoe kom ik in de chat??

Milo-Pixel

Ik weet eindelijk hoe ik ook op de chat kan komen, zonder Java etc. Maar ik geloof dat iedereen nu al weg is ... :P

Ik zit nu op de chat via www.mibbit.com .

Ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad! Volgende keer ben ik er dus ook bij (als het goed is)!

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Milo-Pixel


Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

hoi hoi

Damn de vergadering is helemaal uitgelopen waardoor ik niet kon komen
Eerst tot half twaalf, en daarna zijn er nog twee bij mij mee naar huis gekomen om daar nog even verder te vergaderen  :-X

Zal voor de volgende keer zijn

Vele groetjes

Caradow


Milo-Pixel

Ik kom denk ik later op de avond wel even buurten ;)

Chicowen

Ik kan niks beloven, weet niet hoe laat ik thuis ben, maar ik probeer ook even langs te komen.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.


Chicowen

Zeg euh... als je de bar open doen, dan moet je er zelf ook wel zijn. ;) :P:P
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.