Super-Chat bij Parkieten-Freak en Donkey Online!

Gestart door Parkieten-Freak, april 05, 2006, 23:48:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Meltjuh

Is het zomerstop op de chat? :P Er is al een aantal weekjes niemand aanwezig (op mij en marjolein beter benkend als Chicowen na)
Jammer hoor! mis dat kletsen wel hihi ;D

Chicowen

Wij zitten iedere keer met smart op iedereen te wachten  :P :P
Zeker terrasjesweer   :-X hihi
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Ja, het is inderdaad niet gepland nu. Veel leden zijn nog met vakantie, of zitten met een koele goudgele rakker in de hand te relaxen in de tuin. :)
We zullen medio augustus de super-chat weer hervatten, de exacte datum wordt nog bekend gemaakt.
Uiteraard kun je op andere tijden altijd even kijken of er iemand in de chatbox aanwezig is! ;)


budgie

Ik ben er waarschijnlijk te dom voor, maar het lukt me eenvoudig niet om 'op de chat' te komen! Kan iemand met ervaring me misschien als hij of zij tijd heeft, een keer helpen? Alvast heel erg bedankt!

judithdejong

Hoi,

Ik wil ook wel een keer mee chatten, als ik de verhalen lees is het erg gezellig.
Het is toch de eerste en derde donderdag van de maand??
Dan kom ik ook de volgende keer.

Groetjes,
Judith

Parkieten-Freak

En......zullen we binnenkort de superchat maar weer eens oppakken mensen? :)
Wat vinden jullie van a.s. donderdag 24 augustus, en daarna weer gewoon de 1e en de 3e donderdag van de maand?


Sara

Dat vind ik 'n prima idéé hoor ;D

Groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Chicowen

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh  ;D
Goed idee! Ik ben er de 24e! Helaas de 1e van de maand september niet, maar neem dan maar een rondje van mij  ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.


Parkieten-Freak

Ik vind het prima! ;)
Wel kom ik wat later, want de sport is van woensdag naar donderdag verschoven. :)
Zou Jorijn tegen die tijd de drank wel koud gezet hebben ? ???


Jorijn

Uiteraard, De vriendelijke 'Egg' is ook weer van de partij :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

judithdejong

Ik ben er ook!! Gelukkig hoef ik niet te werken (ivm koopavond) dus ik ben van de partij!

Nog nooit gedaan dus ben erg benieuwd.

groetjes,
Judith

Kleintjes

Hoihoi,

t feest gaat weer beginnen! YIPPIEEEEEEEEEEE!!

Als ik morgenavond de kans heb, zal ik er ook weer zijn. Zullen jullie je wel afvragen "als je de kans hebt"? Tja..mijn eigen PC is 'n beetje.. eh... rippies. Hij komt niet meer verder dan opstarten tot net na 't scherm waar ook 't geheugen op staat en dan stopt ie ermee  :( . Ach ja, moet hem 'n keer na laten kijken, maar voorlopig moeten we hier dus 1 PC delen hihi.

Ik zal proberen of ik de kans krijg om even gezellig mee te babbelen, mocht 't niet lukken dan wens ik bij deze alvast iedereen veel plezier!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Aha. Egg (de barkeeper) komt ook! Tja....een ei hoort erbij Jorijn! ;)
Ik hoop dat hij ook rosé in zijn bar heeft dit keer. :P


Meltjuh

Tja zonder rose geen parkieten chat ::)

Als hij zijn mond maar een beetje kan houden :-X

Maur@

Ik weet niet of ik erbij zal zijn, als het al kan dan pas heel laat. Onze zoon moet voetballen voor een bekerwedstrijd.

Brenda

Ik zal als nieuweling ook een poging doen om aanwezig te zijn...
Steek ik nog iets van jullie "ouwe rotten in het vak" nog wat op!!
Tot morgen!!

Parkieten-Freak

Ik ben ook pas later Maur@, ik ga eerst naar de sportschool, en ben pas rond half 10 thuis denk ik. ;)
Wens je zoon succes! ;D


Silvie

Vraagje: gewoon naar www.parkietenweb.nl, daar registreren en dan chatten maar? Klinkt erg gezellig. Weet niet of het morgen gaat lukken, maar misschien tot morgen allemaal!


Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com