Super-Chat bij Parkieten-Freak en Donkey Online!

Gestart door Parkieten-Freak, april 05, 2006, 23:48:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Chicowen

Haha, ik was waarschijnlijk degene die het vroegst uit de veren moest! Het was voor mij 5 voor 5 (moet om 6.40 de deur uit, iedere dag  :( )
Ik ben nu nog steeds niet thuis (ben aan het oppassen, maar kan ondertussen toch even reageren) (wees niet bang, mijn vriend was de hele dag thuis voor Chico :))
Ik vond het ook zeer gezellig, ook al was het maar voor even voor mij.
Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

#61
En....lieve mensen! :)
Wat gaan jullie op donderdagavond 1 juni doen? 8)
Chatten natuurlijk! ;D :D
Jullie weten het: gastheer Jorijn zit weer klaar en heeft zijn virtuele cafe van nieuwe wallpaper voorzien.  :-X
Het bier is reeds ingekocht, de glazen (3 stuks, zijn nog over van de vorige chatsessie) zijn wederom gespoeld en glanzend opgewreven. :P
De knabbelnoten staan reeds klaar zodat jullie toetsenborden binnen een mum van tijd omgetoverd worden tot echte plakkerige kruimelbakken. :P
Dus mensen.....tot donderdag! :)
Aanvang: rond de klok van 19.30u ;)
Yeahhhhhhh........! :P

Ik had het niet beter kunnen vertellen ;)
-Jorijn



Josephine

Ik zal er hopelijk ook weer zijn! als er niemand anders achter de pc zit!!! :-[

Cutie_lover


Jorijn

Yap, en zoals altijd, zal de bar ook aanwezig zijn ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Maur@

Ik moet even afwachten wat de temp. is. Het is hier op zolder, plat dak, niet vol te houden. Ik denk dat het nu hier ongeveer 50 graden is en het zweet loopt met stralen langs mijn lijf. Als het kan kom, als ik er niet ben is het echt door de temp.

Josephine


Parkieten-Freak



Cutie_lover

Ik zal er ook weer zijn, Maur@, hier is het nu ijskoud, dus waarschijnlijk kan jij ook komen haha!

Maur@

Het was wer gezellig en heb een hoop geleerd met chatten, inloggen, nicknamen veranderen. Kan alleen niet kicken, maar ooit...............zal dat mij ook lukken. Hahahahahahaha

Meltjuh


Cutie_lover

Citaat van: Meltjuh op juni 15, 2006, 23:48:58
wat is het al vroeg rustig :(
\
Ja, nu zomervakantie in de buurt komt, heeft ieder het druk, zo ook ik... Hea hangjongere!

Parkieten-Freak

Klopt Cutie, ik ook al.
Moest gisteren ook nog aan 2 websites rommelen, lag pas laat in bed.....*gaap*..... :P
Maar het was gezellig mensen! ;)


Jorijn

Moest jammer genoeg al vroeg weg, man.. wat was ik blij dat ik eindelijk sliep :p
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak



Maur@

Ik heb een keer een test gezien op één of andere zender dat iemand 's nachts om 1 uur apenzat zijn bed in ging en de volgende morgen moest hij steeds blazen in een pijpje, hij kon pas ik dacht tegen een uur of 1 's middags gaan rijden. Toen was hij onder de limiet. Dus ik denk dat Jorijn nog wel even onderweg is. :-X

Jorijn

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 16, 2006, 16:07:41
Enne....is u nog ziek (geweest)?  8) :-X

Jammer genoeg wel :P

Citaat van: Maur@ op juni 16, 2006, 16:12:42
Ik heb een keer een test gezien op één of andere zender dat iemand 's nachts om 1 uur apenzat zijn bed in ging en de volgende morgen moest hij steeds blazen in een pijpje, hij kon pas ik dacht tegen een uur of 1 's middags gaan rijden. Toen was hij onder de limiet. Dus ik denk dat Jorijn nog wel even onderweg is. :-X

Mja, twas de drank niet, ik denk eerder dat dat ijsje met fruit niet goed kwam :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Josephine

Het was weer erg leuk. Jammergenoeg kwma ik pas wat later en kon het allemaal niet goed volgen(dom). maarja niks aan te doen! Ondanks dat was het toch wel leuk, maar ik moest ook weer vroeg weg.

Ik probeer de volgende keer van het begin er al te zijn,

Groetjes Josephine

Cutie_lover

Net als Josephine probeer ik ook eerder te komen ( ik kan pas vanaf half 8 )
Maarre, is het om half zeven al stampvol?

Caradow

ik geloof dat we om half 8 met zijn 3en waren.... en een stuk of wat botjes en Jorijn die er nog niet was :P