Super-Chat bij Parkieten-Freak en Donkey Online!

Gestart door Parkieten-Freak, april 05, 2006, 23:48:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josephine

ik vind het jammer dat je niet gewoon de chat op de site kan vinden. Ik heb namelijk nog geen eigen pc en mag op de pc van me vader NIKS downloaden.

hij zegt: Ik wil geen ''troep'' op mijn pc!

kan je het helemaal niet gewoon via de site doen? Als dat niet kan hoop ik dat het nog komt, of dat ik snel een pc krijg!
groetjes Josephine


Jorijn

Citaat van: Josephine op mei 14, 2006, 12:28:00
ik vind het jammer dat je niet gewoon de chat op de site kan vinden. Ik heb namelijk nog geen eigen pc en mag op de pc van me vader NIKS downloaden.

hij zegt: Ik wil geen ''troep'' op mijn pc!

kan je het helemaal niet gewoon via de site doen? Als dat niet kan hoop ik dat het nog komt, of dat ik snel een pc krijg!
groetjes Josephine

http://chat.parkietenweb.nl/ ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Josephine

oke daar kan ik dus gewoon chaten! fijn, iedereen die het wel gedownload heb komt daar ook gewoon of is dat dan weer iets anders?

maartje

jammer de bammer,
de komende tijd kan ik niet mee chatten, keuzevak op donderdag en pas om half 10 weer thuis. Denk dat iedereen dan al onder de kruk zal liggen.
Ik heb trouwens ook nog een rekening open staan van de vorige keer, kan ik die nog even op laten staan? vereken het desnoods maar met rente.

Jorijn

Citaat van: Josephine op mei 14, 2006, 13:31:01
oke daar kan ik dus gewoon chaten! fijn, iedereen die het wel gedownload heb komt daar ook gewoon of is dat dan weer iets anders?

Je chat op de zelfde server, alleen op een andere manier ;)

Citaat van: maartje op mei 14, 2006, 13:49:59
jammer de bammer,
de komende tijd kan ik niet mee chatten, keuzevak op donderdag en pas om half 10 weer thuis. Denk dat iedereen dan al onder de kruk zal liggen.
Ik heb trouwens ook nog een rekening open staan van de vorige keer, kan ik die nog even op laten staan? vereken het desnoods maar met rente.


Komt voor elkaar :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Meltjuh

Nee hoor maartje we zijn soms nog na 12e bezig hihi ;D

Parkieten-Freak

Maartje, we stoppen nooit zo vroeg hoor!
Kom gerust een binnen als je nog zin hebt! ;)


Kleintjes

Hoihoi,

wordt soms tot in de kleine uurtjes voordat iedereen weg is ::) Is gewoon TE gezellig om weg te gaan ;)

Tot donderdag!!

Groetjes en liefs van ons aan  jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Daisy1988

als ik thuis ben zal ik ook zeker weer komen ..
GEZELLIG

Cutie_lover

Yes!
Ik kan dit keer ook! Ik kom dus ook.

P.s. Jorijn, bedankt voor de link, nu kan ik het ook doen ( chatten...)

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Maur@

Ik zal er niet zijn want Edwin, onze zoon, heeft zijn kampioenswedstrijd met zaalvoetbal. Misschien dat als het niet te laat gaat worden ik nog even langsglip.

Meltjuh

Ahw jammer Maura tis altijd zo gezellig haha :P

Kleintjes

Hoihoi, 

@ Maur@: veel succes gewenst vanavond!!!

@ de rest: Tot vanavond!!! Zal er zijn, neem ik aan hihi. Als de pc niet crasht..dan verbouw ik hem toch en pak ik de andere kast voor dit geval hihi

Groetjes en liefs van ons aan jullie

(ps. iemand 'n idee of 38 graden C hoog is voor de harde schijf?)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Ben ik de eerste die weer gaat zeggen hoe leuk het was ;D De rest ligt zeker nog te slapen, met een kater :P

Helaas crashte de computer :(

Maur@

Nee hoor allang wakker, half acht. Maar onze pc doet Grbrthssssssssssssssssssss als ik opstart. Dus dat is niet zo goed. Ik moest even wachen totdat mijn dochter met haar laptop thuiskwam, want ik weet het wachtwoord van haar PC niet. En de pc van zoonlief is tijdelijk even van de internetkabel af. Breukje ergens. Dus ik was er allang hoor. Ja het was weer gezellig.

Daisy1988

haha ik was ook al 8 uur wakker maar het was weer gezellig :P

Josephine

ik moes om half 8 eruit gaan omdat ik helaas naar school moest! maar het was echt super leuk en gezellig. ik hoo pdat ik er de volgende keer WEER aan denk!

Kleintjes

Hoihoi

was inderdaad weer gezellig gisteren.

Schijnbaar ben ik een van de weinige die niet vroeg uit de veren komt hihi. Wordt altijd rond n uur of 9 a 10 wakker  :-\, heb schijnbaar veel slaap nodig door van alles maar ja..hoort erbij denk ik ;)

Kan nu pas reageren, internet lag op z'n gat de hele dag :( Ben er nu en laat dus 'n berichtje achter over afgelopen avond :D

Tot gauw en groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses