vogelpoep

Gestart door Mr Done, mei 15, 2005, 16:55:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr Done

ik heb een belangrijke vraag voor mij dan.
als je een parkiet heb en je laat hem vrij rond vliegen. dan zal hij vast overal z'n behoefte doen.
kan je er voor zorgen dat hij het maar op 1 plek doet zodat je niet heel je huis schoon hoeft te maken.

groeten mr done

Sonja

Hallo Mr. Done,

Je kunt een parkietje niet leren om zijn behoefte maar op 1 plek te doen, maarre.....zoveel werk is dat toch niet, om die "ieniemienie-poepjes"  eventjes op te ruimen?? :?

Groetjes, Sonja.

monkeyonline

Als je niet graag wilt schoonmaken kun je hem het beste in de kooi laten..
Ik heb het wel voor mijn Macho over om schoon te maken voor dat even

Safrena

Hey Mr done

Welkom op het forum

Je kan inderdaad je parkietje niet leren om op een plaats zijn behoeftes te doen.
Maar ach wat geeft zo een klein lief schatje van behoefte dat is niet veel en is heel makelijk weg te ruimen.

vele groetjes

Lenthe

met een parkiet in huis moet je zowie zo meer schoonmaken.
Bij mij krigen ze elke dag trosgierst uit de hand dus dat betekent dat het altijd een zootje is op de vloer als ze eruit zijn.
Als ze dus weer in de kooi zitten dan ga ik gewoon even de kamer rond om alle poepjes en vliesjesop te ruimen.Gewoon iedere dag stofzuigen.

groetjes

Carla

Bij mij ligt er onder hun favoriete plaats een blad papier en als ze 's avonds in de kooi zitten dan gaat het blad de vuilbak in. Zoveel werk is dat niet om wat poepjes op te ruimen

Tjipie lover

Het zijn zulke kleine poepjes.
Wat maakt dat nou uit dat ze dat doen.
Als ze los vliegen en ze gaan op een gegeven moment even ergens anders zitten dan kun je de poepjes op dat plekje waar ze zaten al wel weghalen.
Als ze nog vers zijn zijn ze het makkelijkst weg te halen!!!
En als ze een favoriet plekje hebben kun je er inderdaad zoals carla zei wat neerleggen en dat later weggooien als het je teveel werk is om ze allemaal weg te halen.
Veel plezier met je kromsnavel!!
Groeten Ank.