zo stil

Gestart door jolanda79, april 04, 2006, 12:23:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jolanda79

Hallo hier ben ik weer met een vraagje!!
Ik heb nu sinds twee weekjes een parkietje! Ik ben overdag meestal werken. 2 keer per week heb ik een ochtend vrij!!
Nu Kan ik dus niet in de gaten houden wat snowy de hele dag doet alleen op mijn vrije dagen en smorgens!!
Ze speelt wel maar dat is niet zo lang hooguit 10 tot 15 min daarna gaat ze zich poetsen.Als ze speelt dan is het alleen met het laddertje en wc rolletjes die op de grond liggen! nadat ze gespeelt heeft blijft ze dus gewoon een beetje in elkaar gedoken zitten soms op 1 pootje soms op twee en ook heel vaak een beetje met haar hoofdje naar beneden!
Ik maak me misschien te snel druk en denk misschien te snel dat haar iets mankeert of misschien wil ik wel te snel!
Ook heb ik haar los laten vliegen en als ze dan valt dak komt ze gewoon op mijn vinger en blijft bij me zitten ! Nu krijg ik haar dus niet meer uit haar kooi ze heeft er blijkbaar geen zin in . Het lijkt wel of ze beetje lusteloos is of moet ze gewoon nog wennen!! Ik heb de hele site al meerdere keren doorgelezen en zoek me suf hier in het forum naar vergelijkbare situaties!! nu op het moment zit ze ook weer half te dutten terwijl het smiddags is!! Kan iemand me aub advies geven want ik blijf me suf piekeren wat ik er mee moet :(!!!!

groetjes jolanda

jolanda79

Hier ben ik weer!
Vlak nadat ik mijn berichtje hier geplaatst had schoot me te binnen om eens te kijken op een site met vogel geluidjes!!
Dus ik zet het geluid van de huismus op en snowy begint te tjielpen!! Ik dacht dat zit goed hij reageert!! nou voor ik het in de gaten had vloog hij of ze door de kamer !!
Dus moet ik nu de hele dag die geluidjes op laten staan zodat ze wat actiever is!? vind dat eigenlijk zielig want ze zoekt echt naar die mus wat uit de pc komt!!! dussss nog een dilemma hahha