piepende geluiden

Gestart door Tjipie lover, mei 13, 2005, 10:53:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjipie lover

Ik heb astricicline van bogena.
Is ter bestrijding van: Longontsteking, Niezen, Snot en Ademhalingsstoornissen en Diarree.
Zit natuurlijk een gebruiksaanwijzing bij!
Staan symptomen op  en de behandelingswijze.
Heb het gekocht toen Imber ziek was, maar hij was vast al te lang ziek dat het gewoon geen baat meer had.
Bliksem maakt ook sinds korte tijd piepende geluiden.
Weten jullie wat dit kan zijn??
Snavelkusjes Donder en Bliksem.

Safrena

Hey Ank

Wat bedoel je met piepende geluiden?

Maakt je parkietje zelf dat geluidje of komt het van de luchtwegen?

Als je parkietje zelf een piepend geluidje maakt is het niet erg

Maar als je parkietje tijdens het ademhalen piepende geluidjes heeft dan kun je best even langs de dierenarts want dan heeft je parkietje last van zijn luchtwegen.

Met die dingen van van bogena moet je toch oppassen het beste is om niet zelf te dokteren maar naar de dierenarts te gaan

vele groetjes

Tjipie lover

Ja ok.
Zij doet het heel af en toe.
In het begin dacht ik dat er een verkouden egel in ons huis zat.
Later hoorde ik dat van Bliksem weg komen, denk ook inderdaad dat het van de luchtwegen komt.
Maarehm kan ik ook zonder parkiet naar de dierenarts want Bliksem is niet handtam, je krijgt haar ook echt niet te pakken.
Ze is razendsnel!
Moet ik anders zeggen dat ze piepende geluiden maakt, en wat hun daarvoor aanraden?
Snavelkusjes Donder en Bliksem.

Safrena

Hey Ank

Het beste is toch om je parkietje mee te doen naar de dierenarts en zeker met problemen op de luchtwegen zodat hij/zij je parkietje heel goed kan onderzoeken. Of het ontsteking is of er slijmpjes op de luchtwegen zijn enz....

Je kan je parkietje ook meedoen in zijn kooitje de dierenarts neemt je parkietje er dan uit en weet ook hoe hij/zij dit moet vasthouden.


veel beterschap voor bliksem

vele groetjes