Speedy ziek - wat voor lamp?

Gestart door Denies, april 01, 2006, 12:09:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denies

Hallo allemaal,

Toen ik vanmorgen beneden kwam, ben ik me echt rot geschrokken   :(. Speedy zat bol en liet z'n vleugeltjes hangen.
Ik ben meteen naar een dierenarts gegaan en hij heeft een antibiotica spuitje gekregen. Morgen (als hij dan nog leeft) moeten we weer langs voor een tweede spuitje.
Nu slaapt hij weer... ik wil graag een warmtelamp bij hem neerzetten en daar heb ik een vraagje over. Is een warmtelamp zo'n lamp die je kan gebruiken bij rugpijn? Mijn man is er nu eentje aan het halen bij mijn zwager en ik wil zeker weten dat we de juiste lamp ophalen.

Bedankt alvast!

groetjes Denies

Idske

Hee Denies,

Het is inderdaad wel de lamp die je gebruikt bij rugpijn, spierpijn en dergelijke.

Heel veel beterschap voor Speedy! Ik hoop dat hij er weer bovenop komt.

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Safrena

Hey Denies

Je kan zo een lamp inderdaad gebruiken maar dan moet je er wel voor zorgen dat de lamp niet te dicht staat zodat  je parkietje zich niet kan verbranden.

Ik het een infrarood warmtelamp voor reptielen van 40 watt en het verbrandings gevaar voor je parkietjes is dan ook veel minder omdat deze lampen speciaal voor dieren gemaakt zijn.

Ook een halogeenlamp kun je gebruiken
op onderstaande link vind je meer terug over hoe een ziekebedje te maken voor je parkietje
http://www.parkietenfreak.nl/ziekten.php

vele goetjes


Denies

Hij is gelukkig de nacht goed doorgekomen. Hij heeft net z'n tweede spuitje gekregen bij de dierenarts. Gelukkig eet hij ook weer, dus het lijkt de goede kant op te gaan  :D