persoonlijke wekker

Gestart door channie165, mei 08, 2005, 11:51:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

channie165

mijn parkietje is tegenwoordig heel wat brutaler als voorheen:D
nu ook smorgens,vandaag was ik later als normaal wakker(lekker vrij daggie;))
en hij bleef fluiten en geluidjes maken todat ik wakker werd,en hem er uithaalde:)
zo van je heb genoeg geslapen ,nu kom je er maar een keertje uit:)
ik vind het fijner als mijn irritantje wekker:)
groetjes chantal en pietje

channie165

Citaat van: channie165 op mei 08, 2005, 11:51:04
mijn parkietje is tegenwoordig heel wat brutaler als voorheen:D
nu ook smorgens,vandaag was ik later als normaal wakker(lekker vrij daggie;))
en hij bleef fluiten en geluidjes maken todat ik wakker werd,en hem er uithaalde:)
zo van je heb genoeg geslapen ,nu kom je er maar een keertje uit:)
ik vind het fijner als mijn irritantje wekker:)
groetjes chantal en pietje

ps is er nog niemand die weet hoe ik een foto van mijn pietje erop moet zetten? hij si zo mooi! (die wil ik jullie niet onthouden;))

Jorijn

Hahah, Dit herken ik hier ook.. Ben je lekker aan het genieten van je vakantie 's ochtends en dan maken ze je zonder ganade wakker  :lol:

Je kan je foto via je  profiel erop zetten. Mocht het niet lukken stuur dan even een PB :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Hihi, mijn parkiet zit beneden, en slaapt onder een donkere doek.
Echter, als het hem te laat wordt laat hij dat duidelijk merken.
Meestal (in het weekend) zit hij al volop te kwetteren onder zijn doek en is klaarwakker.
Een en ander in tegenstelling tot zijn huisgenote, die gewoon een gat in de dag slaapt..... :(


deborah

Mijn Parkieten doen het ook, ze gaan dan steeds harder te keer totdat ik het ligt aan doe en even na ze toe kom.
En als ik dan weer ga liggen van zo jullie hebben me neus weer gezien, dan beginnen ze opnieuw. Ze willen sochtends als het licht is naar buiten kunnen kijken dus de lamelen moeten open.
Mijn Parkietjes hebben wel een vaste tijd met het wekken meestal om een uur of 9.

Jill

Bartje is ook een wekker op pootjes...
's Avonds na het avondeten staat ie met kooi en al op de wasmachine in het washok (vind ie overigens erg leuk dat z'n hele kooi schudt met centrifugeren  :lol:) En 's morgens om 7 uur staat mijn moeder op om naar het werk te gaan, maar ik blijf dan nog een uurtje liggen. Hij hoort gewoon dat mijn moeder onder is en begint dan al te fluiten. Dan haalt mijn moeder em naar de huiskamer en laat hem los. Als ze dan eindelijk naar het werk ik (omstreeks 07.45uur) dan begint het gejengel.  Dan gaat ie precies op de kast zitten die onder mijn kamer staat en begint eerst vrolijk te fluiten, en als ik na een half uur nog niet onder ben zet ie het op een krijsen!

Anita & Marisa

Haha, geweldig! Ook dit herkennen wij!
Chico zijn doek gaat er 's ochtends om ongeveer 7 uur/ half 8 af en inderdaad als het weekend is, dan wordt dit wel een iets later! Chico neemt hier ook geen genoegen mee hahaha! Gelukkig is onze vader niet zo laat uit bed, zodat hij alvast de nodige aandacht krijgt!
Na het avondeten mag hij er altijd uit! (ook wel vaak overdag, maar zijn vaste tijd is sowieso na het avondeten). Als de borden gestapeld worden laat hij zich al luidkeels horen! Want ja.....we zouden hem maar vergeten hahaha  :D!!!
Dan vliegt hij als een speer rond en rent over de tafel...misschien zijn er nog restjes te vinden :wink:

's Avonds om half 10 krijgt hij altijd nog een klein beetje voer en wat lekkers! Ook dit weet hij heeeeeeel goed. Als het half 10 in, gaat hij op de grond zitten en loopt naar de keuken (dit is erg grappig). Hij gaat dan voor de lade van de kast zitten (waar zijn eten in ligt) en roept ons luidkeels, hahaha!!!! Als wij niet direct komen, vliegt hij luidkeels door de kamer om vervolgens weer in de keuken te gaan zitten, hhihihi, echt geweldig!
Als hij dan zijn eten e.d. heeft gehad gaat hij lekker smikkelen en daarna nog even in zijn kooitje spelen. Rond 10 uur/half 11 doen we de doek erover. Hij geeft dit zelf aan, door lekker op zijn schommeltje te gaan zitten knarsen met zijn snaveltje!

Echt geweldige wekker, deze lieverds!!!!! We hoeven bijna geen klok meer in huis te hebben :wink:!
Zij helpen ons wel aan alles herinneren  :D

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Lenthe

Gelukkig slapen mijun pietjes als ik ook slaap.
Ga ik nar bed dan gaan hun ook slapen en word ik wakker, en doe ik het licht aan dan worden ze wakker . Nou ja wakker, vaak zat zitten ze nog met hun slaperige kop naar me te kijken en de oogjes gaan maar met moeite open en dan denk ik. Ja jongens voor mij is het vroeg, dus voor jullie ook. ( nou ja vroeg tussen 6.15 en 8 valt zat mee)
pas als ik de muziek aanzet, dus na 5 minuten en het rolluik naar boven heb gedaan dan beginnen ze eindelijk te "leven"dan gaan ze eten en fluiten.
Dus helaas heb ik nog steeds een gewoone wekker, die zelfs m'n pietjes zo nu en dan te vroeg vinden.


groetjes