Lid van de maand april

Gestart door Safrena, april 02, 2006, 10:06:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden

Alweer is er een maand voorbij en is het tijd voor een nieuw lid van de maand
de beheerders en moderartors hebben dan ook opnieuw een lid uitgekozen die deze titel verdiend

lid van de maand "April" is

Maartje

Zoals iedereen wel zal weten heeft maartje onlangs een nieuw parkietje opgehaald bij Annika (expert op ons fourm).
Plots is het diertje heel ziek geworden en hebben we met zijn allen het hele verhaal en de gezondheid van  Iso kunnen volgen.
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=4230.0

Dankzij alle inspanningen en de goede verzorging van maartje is Iso helemaal hersteld

Maartje bedankt namens ons beheerders en moderators voor de goede zorgen van Iso

Vele groetjes
De beheerders & de moderators

Sanne

Maartje van harte gefeliciteerd!

Groetjes Sanne en Simba

Ingrid

Hoi Maartje,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Je hebt deze titel echt verdiend, Isootje boft maar met een baasje zoals jij.

Groetjes, Ingrid


gipsy

Maartje Gefeliciteerd met je titel lid van de maand April

Maar ik heb even een vraagje aan de beheerders en moderators van deze forum
Kun je alleen maar lid van de maand worden als je een zieke parkiet hebt gehad want meestal als er een lid van de maand gekozen is is dat parkietje van diegene ziek geweest?????.Dus als je geen ziek parkietje hebt of hebt gehad kun je nooit lid van de maand worden .

Annika

JA  ;D   ik had het al gehoopt!! Natuurlijk zijn er zoveel mensen hier die heel goed voor hun diertjes zorgen, maar alle inspanningen die Maartje heeft verricht voor een parkietje dat nog maar 1 week bij haar was, is echt fantastisch geweest.
Helemaal verdiend!

Liefs Annika

Ingrid

#5
Citaat van: gipsy op april 02, 2006, 10:32:57
Maar ik heb even een vraagje aan de beheerders en moderators van deze forum
Kun je alleen maar lid van de maand worden als je een zieke parkiet hebt gehad want meestal als er een lid van de maand gekozen is is dat parkietje van diegene ziek geweest?????.Dus als je geen ziek parkietje hebt of hebt gehad kun je nooit lid van de maand worden .

Nee hoor, je hoeft niet perse een ziek parkietje te hebben gehad om deze titel te krijgen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Helma, die heeft geen ziek parkietje gehad. Zij heeft informatie gezocht over pannen die geen teflon bevatten.
Of Annika, die op een verstandige manier haar parkietjes laat broeden ;).
Wanneer je iets doet wat in onze ogen veel betekent voor parkietjes, jouw eigen of  in het algemeen, dan kun je zeker ook in aanmerking komen voor deze titel.

birdy

#6
Hoi Maartje,Gefeliciteerd met je titel,toch ben ik het wel eens met Gipsy,als er een nieuw lid van de maand wordt gekozen,is het altijd iemand die een ziek parkietje heeft of had. Dit lijkt maar zo, omdat dat waarschiijnlijk het makkelijkst onthouden wordt, maar zie mijn antwoord in berichtje hierboven :).

Safrena

#7
@ gipsy & Birdy

Iedereen die iets heel goed heeft gedaan voor zijn of haar parkietje kan lid van de maand worden en dat is niet alleen zoals ingrid al zei mensen met zieke parkietjes

Annika is ook lid van de maand geweest omdat ze inderdaad zoals ingrid al zei op een heel verstandige manier heeft gebroed met haar parkietjes en Helma omdat ze niet alleen aan het welzijn van haar parkietjes maar ook aan die van ons allen heeft gedacht.

Kortom iedereen die iets heel goed heeft gedaan voor zijn / haar parkietje of voor een parkietje van iemand ander en dan bedoelen we niet alleen een ziek parkietje verzorgen heeft kans om lid van de maand te worden ;)

Vele groetjes

Ps Maartje van harte gefeleciteerd met je titel
je hebt hem verdiend ;D

Maur@

#8
Sluit me volledig aan bij de keuze voor het lid van de maand.
Wat heeft zij voor Iso gezorgd zeg en Iso is natuurlijk ook wel een vechtertje,
Gefeliciteerd Maartje

birdy

#9
Hoi,Maartje heeft het ook verdient hoor,daar gaat het niet om,maar dat was me gewoon opgevallen.

Hoop dat het bij deze opgelost is  ;)
en dat we weer verder on topic kunnen ;)
gr safrena

maartje

jemig, haha, Isodorus en ik worden er verlegen van!

ontzettend bedankt voor deze titel! en...  zonder jullie hulp en luisterende oren had ik m niet kunnen verdienen!
ik wil alle forum-leden en natuurlijk de bijbehorende gevleugelde-vrienden heel erg bedanken voor het duimen, vleugelen, voor alle ervaringen en tips en.. alle kaarsjes die zijn aangestoken!
dus deze titel van lid van de maand verdienen jullie ook!

Isodorus is weer helemaal de oude (denk ik, ik heb m nog nooit zo mee gemaakt, hihi) en inderdaad, Isodorus is de grootste held, want hij heeft zich er doorheen geslagen.

Gipsy en Bridy, ik snap wat jullie bedoelen.
Ik had zeer zeker liever gehad dat Isodorus niet ziek was geworden en dus indirect dat ik geen lid van de maand was geworden. Helaas kwam ik er zelf toen pas achter hoeveel dat kleine beestje voor mij betekende. Hij was net een weekje bij mij! Dit zijn natuurlijk de uitgesproken momenten om te zien hoeveel de kromsnavel voor je betekent, maar dat wil niet zeggen dat als je parkiet niet ziek is of wordt je hem niet goed verzorgd, je verzorgdt hem dan juist wel goed natuurlijk!

hihi, Iso we zijn lid van de maand April!
Past wel bij ons, je had 1 April hier moeten mee maken, haha

dikke grote snavel van Isodorus en Maartje

Parkieten-Freak

#11
Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je titel Maartje, deze eer komt jou en Iso helemaal toe!

Verder wil ik nog een aanvullende opmerking maken.
Het is niet zo, dat alleen mensen met zieke parkieten "lid van de maand" worden, of kunnen worden.
Zoals hierboven al aangegeven is, komt deze eer ook ten goede aan leden die hun parkieten bijzonder goed verzorgen, of iets uitzoeken (zoals de "parkiet-vriendelijke" pannen van Helma) waar wij als vogelliefhebbers allemaal iets aan hebben. Annika heeft bijvoorbeeld een prachtig weblog bijgehouden over haar jonge vogels. Zeer leerzaam!

Op het moment dat er een lid van de maand gekozen wordt, gaan we kijken wat er de afgelopen maand opviel in positieve zin.
Als jij ook graag een keer lid van de maand wil worden moet je daar wel wat voor doen, je krijgt de titel namelijk niet in de schoot geworpen.
Zolang er weinig ander positief nieuws te melden is, zal inderdaad een baasje dat zich 100% inzet voor zijn of haar zieke vogeltje te titel krijgen. Terecht, naar mijn mening.
Wil jij in aan het eind van deze maand in aanmerking komen voor de titel? Laat maar eens wat zien dan! ;)



Sara

Van harte gefeliciteerd met je titel Maartje! :D

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

gipsy

Het gaat me er niet om dat ik lid van de maand wil worden en het is Maartje ook van harte gegund,Maar het valt me gewoon op dat er vaak een lid van de maand word gekozen en dat is dan vaak iemand die een ziek parkiet had of heeft en er zijn hier heel wat forumleden die geen ziek parkiet hebben dus ik dacht dat die dan geen kans maakten op de titel (misschien heb ik dat dan begrepen) ;)

Sonja

Hoi Maartje,

Ook namens mij en natuurlijk Joepie en Pucky een hele dikke proficiat!!! ;D

Geweldig wat je allemaal voor die lieve kleine Iso gedaan hebt, je hebt deze eretitel dik verdiend! :)

Groetjes, en nog heel veel plezier met je kleine dappere parkietenvriendje. ;)

The John

Van harte Maartje, op naar volgende maand (maar dan zonder ziek parkietje goed)  ;)

groetjes John

esther

Van harte gefeliciteerd met je welverdiende titel, lid van de maand April.
Het is een spannende tijd voor jullie geweest en het is geweldig hoe Iso zo is opgeknapt.

Groetjes Esther

Carla

je hebt deze titel zeker dik verdient. Proficiat !!!!!!!!!!!!!!
En veel geluk met iso  ;)

Hureyra

hallo,
Ook namens mij wil ik Maartje ook feliciteren!!!
Van Harte met het titel lid van het maand april!
Doei!!!

Meltjuh

Je had het al kunne raden  ;)
je heb het echt verdiend!