Elmo buiten de kooi tam:D

Gestart door Nadine, april 01, 2006, 19:41:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nadine

Hey hey..!

Ik ben echt zo super blij..!
Jullie weten vast wel dat ik veel probeer me moppies tam te krijgen??
Maar dat het me niet echt mee zit? (eigen schuld geen gedult)
Elmo heeft de laatste tijd beetje trekjes met zijn vleugeltje dus ik wou even kijken.
Dus heb de handdoek gepakt en hem zo de kooi uit gehaalt..
Hij ontsnapte.. Eenmaal weer rustig ben ik naar hem toegegaan..
En zag niks aan zijn vleugeltje ikd enk dus dat hij gewoon even de vrijheid nodig had en gewoon even moest vliegen!! wat ik best begrijp dus hij is er nu nog steeds uit..
Toen heb ik Timo er ook maar uitgehaalt en ze samen even losgehad..!
Maar ik kon elmo na een beetje doorzetten zo op me hand houden op me armen en op me schouder:| als ik hem voorzichtig pak (dat doe ik door 2 handen plat naast hem te houden en die voorzichtig naar hem toe ge schuiven zodat hij erop gaat zitten) bijt hij nog wel even in me hand of vinger maar daar houd die ook snel weer mee op en dan kan ik hem gewoon op me vinger doen en op me schouder..!
timo had het totaal neit naar haar zin en zat zich ontzettend druk te maken dus die heb ik toen weer op de doek laten stappen en zo op de kooi terug gezet en zei zit er nu weer in;) Maar Elmo zit lekker mee te kijken op mijn schouder..!!!
Niet te geloven toch dat die in de kooi niks van me moet hebben en ik buiten de kooi zo veel met hem kan doen..!! ;D Ik moest het gewoon even vertellen..!

Ook heb ik foto's van ons gemaakt.. maar ik kan het foto album niet meer vinden dus ikz et er 2 hieronder neer;)

Hier zit hij op me hand..!

En hier zit hij op me schouder..!

hij heeft nua l favorietn plekjes :P heel dik bij me nek en dan mijn ketting en oorbellen af knabbelen:/

Annika

wow wat een vooruitgang zeg  ;D Volgens mij ben je nu heeeel blij dat je je vriendjes niet hebt ingeruild!  ;)

Sonja

Hoi Nadine,

Wat leuk zeg! ;D

Zo zie je maar weer wat je met geduld en doorzettingsvermogen al niet kunt bereiken.

Veel plezier met je 2 lieve vriendjes! :)

Groetjes, Sonja.

Nadine

hey..

Ja ik ben echt heel blij..
Maar eigenlijk is er geen vooruitgang want in de kooi is die nog steeds kei bang:/
maar ik denk dat hij het gewoon niet snapt in de kooi dus ik ga wel even proberen met trosgierst enzo;) majah hijs dus echt niet bang ofzo dat zie maar weer :P

Tips voor inde kooi op de hand krijgen zijn welkom..!! :D

Groetjes Nadine en Elmo :P

Idske

Hee!
Gefeliciteerd! Inderdaad, geduld is een schone zaak! ;D

Om je parkietjes in de kooi op je hand te krijgen: Steek regelmatig je hand in de kooi zodat ze er aan kunnen wennen en leg wat voer/lekkers in je handen.

Succes!
Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Annelies

Hoi

Mijn parkietje was ook telkens heel bang als ik mijn hand in de kooi stopte. En ik ging dan met trosgierst en met t stukje trosgierst in mijn hand naar haar toe. Dan bleef ze heel even zitten en probeerde daarna angstvallig weg te komen. Maar nu heb ik het eindelijk begrepen... als ik nou een stukje trosgierst in m'n hand doe en ik hou m stil naast één van haar zitstokjes komt ze vanzelf naar me toe! Misschien als je dat ook probeert ipv naar hem toe te bewegen dat het wel lukt.
Succes

Groetjes Annelies en Chippie

Jorijn

Hoi Nadine,

Super dat het nou beter gaat  ;D
De albums zijn hier te vinden.

Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com