Snavel&Neusdop

Gestart door Nina, april 01, 2006, 18:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nina

Hallo!

Zouden jullie even naar hem willen kijken? In zijn neusdopje zitten barstjes ofzo, en in zijn snavel zitten scheurtjes. Ik vind het er niet goed uitzien, is er iets mis? Ik moet er wel bij zeggen dat hij pas na een paar keer door had dat je niet door het raam kan vliegen.. Alvast bedankt!

Edit: Excuses, maar het is niet gelukt zie ik achteraf. Bij "Afbeelding toevoegen" gebeurd er - zoals nu - niks en anders is mijn foto te groot, maar ik heb deze verkleind tot 34,8 kB! Ik ga nog even wat proberen, want ik vind het wel belangrijk dat er even naar gekeken wordt.

Nina

#1
Ik heb de foto naar info@parkietenweb.nl gestuurd, ik hoop dat dat goed is, ik heb het hier op het forum gelezen.

is prima  ;)
Dan zal jorijn hem voor je plaatsten
gr safrena

Jorijn

Excuses voor de vertraging, Ben helemaal over het mailtje heengekeken  :-[

[verwijderd door de beheerder]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Carla

In een snavel zit er leven. Door het knabbelen en bijten slijt de snavel wat af en ziet het eruit alsof de snavel barstjes vertoont. De snavel vernieuwt gewoon. Dit is niets waar je je zorgen moet over maken.

Parkieten-Freak



Safrena

Hey Nina

Het barstje in de neusdop zie ik niet zo onmiddelijk
Maar de scheurtjes in de snavel daar hoef je je geen zorgen om te maken zoals Carla al zei ;)

Vele groetjes

oeps pf
Je was me net voor hihi ;)

Nina

Haha oke gelukkig  :)

Maar er zitten wel allemaal kleine barstjes in de neusdop, als je goed kijkt.. meer schilfertjes. Maar dat zal dan ook wel niet erg zijn. Kleine witte streepjes.. dat zie je trouwens beter als je de foto vergroot bij het paperclipje.

Bedankt allemaal ik ben weer gerust!

Meltjuh

over die kleine witte vlekjes hoef jeje niet druk te maken. Mijn mannetje heeft daar meestal rond de rui last van :)

Nina

Oké, ik dacht al dat het niks ergs was, maar je vraagt het tóch even voor de zekerheid!  :)

Kipje is niet in de rui, tenminste, ik heb tot nu toe nog niks gemerkt, haha!

Bedankt voor de moeite en het plaatsen van de foto, ik ben weer gerustgesteld, dus van mij mag er een slotje op! Groetjes

Safrena

Hey nina

Blij dat je gerustgesteld bent ;D

En op jouw vraag een slotje ;)