Tuigje

Gestart door coca cola, mei 24, 2005, 21:41:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

coca cola

Hallo ik ben op zoek naar een tuigje voor mijn grasparkiet weet iemand waar je die kunt kopen zodat hij lekker mee naar buiten kan als het mooi weer is en op mijn schouder kan blijven zitten zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij weg vliegt

Parkieten-Freak

Ik denk niet dat er in Nederland tuigjes te koop zijn, het lijkt me een typisch Amerikaans product eigenlijk.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om mijn parkiet zo'n tuigje aan te doen.
Lijkt me voor de vogel niet echt prettig. :?


coca cola

Maar die hebben ze toch ook voor een papagaai dus ik dacht die zullen ze dan ook wel voor een parkiet hebben. Maar misschien heb je wel gelijk en zou het niet zo fijn zijn maar als ik het niet probeer weet ik het niet en als hij het niet fijn vind kan ik het altijd nog af doen.

Caradow

Als je lang genoeg zoekt zijn ze waarschijnlijk wel te vinden, maar door het kleine formaat en de kwetsbaarheid van parkietjes is dit zeer af te raden. Als je het tuigje te strak doet, is het voor je vogel niet goed en doe je hem te los dan kan je je vogel nazwaaien en ben je hem kwijt. Ja, voor gaaien heb je ook zat tuigjes, echter zijn gaaien veel robuuster en niet zo kwetsbaar als de minivorm van een gaai, de parkiet...

helma

Joh lekker met kooi en al mee naar buiten nemen!!!
Heeft hij/zij zijn eigen speeltjes, eten, drinken e.d. bij de hand en het is heel grappig om te zien
hoe je parkiet en de vogelitjes buiten naar elkaar roepen.
Het weer wordt het er in ieder geval wel naar.
Kijk altijd wel uit voor tocht.
Ik zet mijn parkiet in een stoel met een dichte rugleuning en daarover heen doe ik een doek, zodat alleen de voorkant los is.
Je zult zien hoe leuk je parkiet dit vindt!!

Veel plezier en geniet van het het mooie weer dat komen gaat.

Groetjes
Helma.