Gelukt :) Bedankt voor alle adviezen!

Gestart door LisLer, mei 05, 2005, 13:11:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

LisLer

Hallo :)

Ik wou toch even zeggen dat het gelukt is om me parkietje tam te maken :)
Was eerst niet zo blij met haar, omdat ik graag een mannetje had gehad van 6 weken oud en niet een vrouwtje van al heel wat ouder (zoals ik had gezegd in me vorige topic)! En ik zag het toen ook somber in, kon al wel aaien de 2de dag, maar op me vinger zitten snapte ze niet ( en ze bijt vrij veel )! Naar een klein weekje, deed ze nog steeds wat zenuwachtig en ze begreep gewoon niet dat ze op me vinger kon zitten, maar het is toch helemaal gelukt :) ( ze springt nou met veel plezier op me vinger/hand) Heb haar nu nog geen 2 weken, maar ze is compleet tam :) Ze vliegt nu al een paar dagen los en gaat ook rustig zitten op haar vogelboom (moet haar er wel naartoe brengen, naartoe vliegen doet ze nog niet), veel spelen doet ze alleen nog niet, maar ze vind het wel super als ik haar op me hand meeneem naar de grote spiegel in de kamer...dan kan ik gerust uren blijven staan :)!!! Dit alles komt grotendeels door al jullie goede tips en door het kopje 'tam maken' op de homepage! bedankt voor alle goede adviezen :)

Alleen heb ik nog steeds geen leuke naam voor d'r kunnen bedenken :) Heb altijd mannetjes gehad, van alle soorten huisdieren, dus altijd mannen namen gehad...iemand nog een leuke suggestie?

Much Love,

Leroy

Safrena

Hey lisler

Leuk om te horen dat je parkietje tam is geworden :P

Daar zijn we hier voor om elkaar te helpen :wink:

kijk even op onderstaande link met allemaal leuke parkietennamen

http://www.birds-online.de/statistik/statistik.htm

Of kijk even op de site van parkietenfreak daar staan ook grappige en leuke namen

vele groetjes

LisLer

bedankt voor de tip :) en voor het verplaatsen van de topic ;) Hoort inderdaad bij mededelingen :)

Heb meteen al een leuke naam gevonden, wou iets beginnend met de L en dat is Libby geworden :)

With Love,

Leroy

Chiara

Heey leuk voor je en die naam past mooi bij die van jou;)
hahaha veel plezier met Libby...

Groetjes en kusjes Chiara

LisLer

Dank je wel :)

En vandaar dat ik ook een naam wou beginnend met een L ;) Past goed bij mij :)