Verschillende Vragen

Gestart door jolanda79, maart 26, 2006, 14:42:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jolanda79

[attachmentid=701]
Mijn parkietje snowy heb ik vanaf dinsdag ! het is een popje!
Ze kruipt door het opstapje van het voerbakje heen en zit er de hele tijd aan te bijten. Nu wil ik dit opstapje verwijderen omdat ze anders misschien klem komt te zittenmaar ben bang dat ze dan helemaal niet meer gaat eten omdat ze nog geen enkele keer uit het bakje gegeten heeft alleen nog maar van de grond! nu weet ik niet wat ik ermee moet!
ook laat ze zich af en toe aaien als ze er zelf zin in heeft om op mijn vinger te gaan zitten heeft ze helemaal geen zin in alleen als ze moe is doet ze dat heeeeeeeeel af en toe.heb al gemerkt dat het een eigewijs vogeltje is!
Nu wil ik haar graag laten vliegen maar ze hebben in de dierenwinkel een paar pennen uit de vleugels getrokken zodat ze niet meer goed zou kunnen vliegen als ze zou ontsnappen! Nu weet ik niet of ik haar eerst wat hand tammer moet maken voor ik haar los laat en of ze me niet meteen naar beneden stort als ze uit de kooi vliegt !! help!!
alvast bedankt voor jullie reacties hoop  dat ik er wat aan heb!

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

#1
Al jouw vragen zijn terug te vinden op de website, en het is raadzaam om zelf eerst wat door te lezen alvorens vragen te gaan stellen.
hier,  hier en hier.
Mocht je daarna nog vragen hebben, gebruik dan eerst de zoekfunctie van het forum.


jolanda79

CiteerAl jouw vragen zijn terug te vinden op de website, en het is raadzaam om zelf eerst wat door te lezen alvorens vragen te gaan stellen.
hierhier en hier.
Mocht je daarna nog vragen hebben, gebruik dan eerst de zoekfunctie van het forum.
[snapback]24491[/snapback]
O bedankt ! je hebt helemaal gelijk ik dacht dat ik alles al had doorgelezen maar niet dus , domme ik ! wat de voerbakjes betreft ga ik zo snel mogelijk kijken voor andere want de mijne zijn dezelfde als op de foto! zal de volgende keer beter kijken voor ik hier een vraag stel . bedankt

smartie

Het is inderdaad goed om iemand op de zoekfunctie te wijzen, maar ik moet bekennen dat ik nogal geschrokken ben over wat ik las. Zijn de pennen uit de vleugels getrokken zoals je schrijft of bedoel je dat ze geknipt (gekortwiekt) zijn? Want het lijkt mij vreselijk pijnlijk voor een vogel dat iemand pennen uit de vleugels gaat trekken! Ik vind persoonlijk kortwieken totaal onnodig (oke bij grote papagaaiachtigen zie ik er het nut wel van in) maar als iemand dat dan toch graag wil dan lijkt het knippen van de vleugels mij een diervriendelijkere methode.

Dit wilde ik even kwijt....