Nieuwe zitstokken

Gestart door Jojo, april 29, 2005, 21:26:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jojo

Hallo,

Ik kan geen  dierenwinkel ongezien voorbij lopen en aangezien er een dierenwinkel aan de overkant bij mijn ouders is, ben ik daar dus met de regelmaat te vinden.
Ik probeer altijd weer wat nieuws mee te nemen voor mijn vriendjes, of wat te snoepen of wat te spelen..... het maakt niet uit.
Nou was ik er vanavond weer ( ging alleen voor een pak Xtravital, nu ook in handige kilo-verpakking!!!!) en daar hing weer wat dat ik dus niet kon laten hangen.
Het heet Ferplast Flex, flexibele zitstokken.
Er zitten 79 losse onderdeeltjes in de doos en na een beetje knutselen heb je een hele grappige construcite!
Nu maar afwachten of de vogels het net zo leuk vinden als ik.... :lol:

Ik maak er snel een foto van en vertel hoe de ervaring van Nino en Paco is.

Parkieten-Freak

Maak gauw een foto Jojo, we zijn allemaal reuze benieuwd!!! :P


Caradow

Hier een foto van de nieuwe Flex

Wat ik nog wel zou willen zien, is of de teentjes en nageltjes niet klem kunnen komen te zitten tussen de schakels

[verwijderd door de admin]

Jojo

Hallo,

Ten eerste wil ik reageren op de opmerking van Caradow:
Het is erg stug materiaal en ze noemen de zitstokken flexibel, maar je moet er flink aan trekken om het model te veranderen.
Dus de vogels zelf kunnen er geen beweging in krijgen, dus de kans dat de teentjes er tussen komen is volgens mij erg klein.

Parkieten zijn net mensen; wat een boer niet kent..........
Jullie hadden de kopjes moeten zien toen ze weer de kooi in gingen gisteravond!
Paco vloog direkt op z'n vertrouwde schommel en ging de boel van bovenaf bekijken, pas later werd er eens aan gesnuffeld en heel voorzichtig ging meneer er op zitten, met zo'n triomfantelijke snoet van Kijk mij nou! :lol:
Nino is een heel ander verhaal, die kwam er niet eens bij in de buurt.
Die schijterd heeft de hele tijd op zijn vitamineblokje gezeten en lekker zielig zitten piepen van Help!
Na een uurtje vond ik het welletjes en heb 1 van de oude stokken er weer in gedaan. Opluchting voor Nino!!!

Vanmorgen heb ik toch die stok er maar weer uitgehaald en het gaat nu stukken beter, heeft denk ik ook met het licht te maken.
In het donker is het toch misschien wat griezeliger!
We wachten het gewoon weer af!
Maar het ziet er wel heel leuk en natuurlijk  uit in de kooi moet ik zeggen, net alsof er een echte kromme tak in zit ofzo.

Jorijn

Het ziet er heel leuk uit :D
Nu nog maar zien of ze ze hier ook verkopen, wat dat betreft hebben ze hier niks.. ook geen biobox..  8)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Geen Bio-box in Culemborg???? :shock:
Zal ik dan ook maar een Bio-box opsturen dan? Die doe ik wel bij het pakketje wat je nog van mij tegoed hebt 8)




Ik heb er ook één naar België gestuurd! Die is vrijdag op weg gegaan haha  :wink:
Liefs, Anita


Jorijn

Ok,
Net even een PB de deur uit gedaan ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Meltjuh

Ik heb de flex zitstokken ook een tijdje in huis (op parkietenpret pagina 8 staat een plaatje) ze zijn verkrijgbaar in 2 maten en ik heb ze allebei gekocht  :D
Ik heb ze om de hele kooi gedaan met splitsingen en bogten enzo :lol: ziet er erg leuk uit

Jojo

Ik heb net gekeken Meltjuh... ziet er mooi uit.
jij hebt ook geen nare ervaring dat de teentjes tussen de scharnieren komen?
Mijn vogeltjes zijn er nu  helemaal aan gewend, dus misschien ga ik van de overige delen nog wel wat van maken.

gillian

Hoi,

Je hebt ook zitstokken voor onder de douche! Die kan je bestellen op www.valkparkiet.net . Ook kan je hem tegen ramen of spiegels aanplakken.
Zelf heb ik heb niet ('k heb ook nog geen parkiet) maar het was voor jullie misschien een leuk idee?

P.S je kan op valkparkiet.net ook nog allerlei leuke speeltjes en kooien vinden.




[verwijderd door de admin]

Fatih

Citaat van: gillian op april 30, 2005, 13:39:19
Hoi,

Je hebt ook zitstokken voor onder de douche! Die kan je bestellen op www.valkparkiet.net . Ook kan je hem tegen ramen of spiegels aanplakken.
Zelf heb ik heb niet ('k heb ook nog geen parkiet) maar het was voor jullie misschien een leuk idee?

P.S je kan op valkparkiet.net ook nog allerlei leuke speeltjes en kooien vinden.




Dat moet ik kopen. Dan kan Einstein samen met mij gaan douchen 8) 8-[

Meltjuh

Ik heb nooit last gehad van teentjes die vast kwamen te zitten omdat ze inderdaad erg stevig in elkaar vast zitten en alleen met kracht te buigen zijn :D
Het leuke ervan is dat je het kan veranderen wanneer je wil  :D
leuk om in huis te hebben!