Er Is Er Een Jarig....

Gestart door Anita & Marisa, maart 08, 2006, 21:24:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anita & Marisa

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie met veel trots vertellen dat ik vandaag 2 jaar geworden ben!  :D
En natuurlijk hoort bij een verjaardag een heleboel verwennerij en daar heb ik goed van geprofiteerd  :P

Gisteren begon het feestje al, want mijn kooi werd lekker schoongemaakt en vanochtend kreeg ik extra veel trosgierst en roosvicee, heerlijk! En uiteraard mocht ik de hele middag vrij rondvliegen en natuurlijk vraag ik dan ook om lekker veel aandacht, haha! Anita was vrij vanmiddag, want de basisschool heeft alleen 's ochtends les, maar zij was erg druk met haar huiswerk omdat ze 's avonds ook weer naar school (Pabo) moest en tja... ik kon het niet laten om lekker in de papieren te rollenbollen en eraan te knabbelen. Ze was hier niet erg blij mee, maar omdat ik jarig ben kon ze lekker niets zeggen hihi  :P Ook heb ik een stukje kiwi toegeëigend en daarna kreeg ik nog een stukje peer!!  :blink:

Bij de dierenwinkel hadden ze geen leuke speeltjes voor mij, want volgens mijn huisgenoten heb ik al zowat alles al :glare: ! Maar gelukkig houd ik deze tegoed!  ;)
Ook nu zit ik gezellig bij mijn huisgenote Anita en over 10 minuten krijg ik lekker mijn avondmaal en daar zal vast en zeker ook weer wat lekkers bij zitten.

Kortom een geslaagde verjaardag!  :rolleyes:

Morgen is mijn vriendinnetje Poeken jarig! Het parkietje van Nancy (Safrena). Zij wordt ook 2 jaar.
Alvast heel veel plezier Poeken en laat je vriendinnetje Winnie en jezelf maar goed verwennen!!!!  ;)

Vele snavelkusjes van jarige Chico.

Ps. Vorig jaar heeft Jorijn een prachtige muts voor mij gemaakt (toen ik 1 jaar werd), deze heb ik netjes bewaard en ik heb hem vandaag weer opgezet   B)

[attachmentid=652]

[verwijderd door de beheerder]

Sara

Gelukkige verjaardag Chico!Zo te lezen ben je vandaag extra in de bloemetjes gezet! :D
En ik wil ook Poeken al een gelukkige verjaardag wensen..Dat ze haar morgen ook maar in de bloemetjes laat zetten :D
Hiephiephiep Hoera!Gelukkige verjaardag aan Poeken en Chivo :)

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Ingrid

Hoi Chico,

Gevleugeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Wij lezen het al, je bent goed verwend vandaag :).

Een vleugel en vele snavelkusjes van ons, Blizzard en Luna.

P.S. Ook van onze huisgenote van harte met je tweede verjaardag Chico :).

paul en pepper theirselves

van harte gefeliciteerd en dat je het nog maar vaak mag vieren!!!


Groetjes Pepper

Parkieten-Freak

Ook hier gefeliciflapsteerd Chico, namens de hele familie! :D
Dat je nog maar vele mooie jaren in goede gezondheid mag doorbrengen met je huisgenootjes! :D  :party:  :party:  :party:  :party:


Safrena

Hey Chico

Van harte gefeleciteerd van ons allemaal hihi
een dikke poot en knuffels van ons dames (en we zijn met vier  :P  ;) )

Ook van onze verzorgster dikke knuffels en en vele kussen voor je verjaardag.
Zo te lezen ben je al lekker verwend geweest op je verjaardag hihi tja we hadden ook niks anders verwacht  :P

Doe er nog maar vele jaren bij


vele groetjes

Meltjuh


En laat je nog maar lekker verwennen Chico!

Chantalleke

Hieperdepiep....HOERA!!! :party:

Gefeliciteerd ook van ons!
Sjefke, Billy
en Chantal

Sonja

Hoi Chico,

Helaas een dagje te laat, maar daarom niet minder gemeend, willen we je alsnog van harte feliciteren met je 2e verjaardag, en hopen we dat je een hele fijne dag hebt gehad! Maar zo te lezen zit dat wel goed, hahaha. :P

Nog heel veel fijne parkietenjaren erbij!!! ;)

Lieve groetjes, van Joepie en Pucky en natuurlijk ook van onze huisgenote.

Carla

Beter laat dan nooit !! Ook van ons een gevleugelde verjaardag en langs deze weg ook een dikke proficiat voor poeken!

smartie

Oeps, te laat!

Alsnog van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Wat heb jij een gave parkietenverjaardag gehad! En dan hou je ook nog eens cadeautjes tegoed. Jij bent verwend!!!

liefs van Pino en haar bazinnetje

Anita & Marisa

Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties!  :D
Ik ben inderdaad lekker verwend  ;)

En Poeken hoe was jouw verjaardag? Ook lekker verwend!  :)

Veel snavelkusjes van Chico!

En veel groetjes van mijn huisgenoten!