Veel Zieke Vogels

Gestart door pascalparkiet, februari 27, 2006, 17:38:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pascalparkiet

hallo,

ik was al een enige tijd in het bezit van 2 leuke parkietjes.
maar ik was laatst in een kinderboerderij en er zaten wel 30 lieve vogeltjes heel zielig in een piep klein kooitje (zelfs mijn 2 vogels hebben een grotere kooi.
maar ze waren allemaal ziek wat de vorige eigenaar was oud en kwam te overlijden. Nu heb ik alle vogeltjes mee gekregen omdat ik er wat meer verstand van heb dan zij. Zij wisten niet eens dat ze ziek waren terwijl sommige gewoon op de bodem lagen en sommige maar 1 pootje hadden.het zijn er 32 en ik heb ze in mijn nieuwe voliere. Ik heb net alle gebroken pootjes met een lucifer stokje en verband vast gemaakt en medicijn voor schurft gekocht(de vogels met schurft zitten appart en mijn eigen vogels zitten ook alleen.
Wat vinden jullie hiervan het is toch dood zielig of hadden jullie ze zo laten liggen?

groetjes,

pascal voorbij

birdy

Hoi Pascal,OOOOOOOO wat zielig zeg,ik zou dat ook niet kunnen aanzien hoor die arme stakkers,ik had ze er ook niet laten zitten ,ik zou ze zelf niet allemaal hier in huis kunnen hebben,maar ik zou zeker naar een oplossing gezocht hebben voor die vogeltjes,maar ik begrijp ook niet dat die kinderboederij ze heeft genomen als ze er echt geen verstand van hebben,je hoeft er niet veel verstand van te hebben ,maar als een vogeltje op de grond ligt dan weet je toch dat er iets niets pluis is lijkt mij,dan hadden ze beter iets anders voor die vogeltjes kunnen zoeken,maar ik neem mijn petje voor je af hoor dat jij ze nu verzorgt,32 stuks is niet niks,ik wens je heel veel succes met het verzorgen van de vogeltjes, groetjes Jolanda

Chantalleke

30 vogeltjes  :blink:  Dat zijn er veel in 1 keer!. Ik vind het echt werkelijk fantastisch wat je doet!! :thumbsupsmileyanim: Zelf had ik dat niet gekund. Mijn hart breekt wel als ik verwaarloosde diertjes zie en waar ik kan help ik natuurlijk, maar 30 vogeltjes ineens mee naar huis nemen..... Daarom ben ik heel blij dat er mensen zijn zoals jij!

Sara

Ook ik geef mijn complimenten voor wat je doet :)
Ik vind het echt fantastisch wat jij doet voor deze parkietjes en ik hoop dat de parkietjes weer snel gezond worden.De parkietjes zullen je heel dankbaar zijn voor je ongelofelijk goede zorgen! :D
Veel succes nog en ik vind het fantastisch wat je doet!

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

gipsy

Ik vind het echt heel goed van je dat je de parkietjes opvangt en goed verzorgt .Ik kan er ook niet tegen als ik dieren zo verwaarloost zijn.Dan zou ik ze ook het liefst mee naar huis nemen.Echt grote complimenten voor wat je doet voor de parkietjes  :)

Idske

Hee geweldig dat jij de vogels hebt opgevangen zeg!!! :D
Ik hoop dat ze allemaal weer gezond zullen worden!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

smartie

Echt super wat je doet: dat je zieke beestjes hebt overgenomen voor in je nieuwe voliere. Ik hoop dat ze snel weer gezond worden door jouw goede zorgen en dat je nog veel plezier van ze zult hebben!!

Sonja

Hoi Pascal,

Echt geweldig dat je deze vogeltjes allemaal hebt opgevangen, en ze zo goed verzorgt!  :thumbsupsmiley:

Hopelijk komen ze er weer allemaal bovenop! ;)

Veel sterkte met het verzorgen van al deze lieverdjes.

Groetjes, Sonja.

kaboutertjes


Wat goed van je om voor al deze vogeltjes te zorgen.
En dat je ook de mogelijkheid had om ze op te vangen.
Hopelijk knappen ze allemaal weer op.

Groetjes van Sylvia en een snaveltje van Dippie, Nanoe

Lorre

#9
Hallo Pascal,
Dat vind ik geweldig van je, dat zie je niet vaak.
Ik zou het heel leuk vinden als ik je kan helpen, graag zou ik een grote zak voer en wat snoepjes willen opsturen naar je, kan dat?

Laat het me even weten op anita_frut apestaartje hotmail.com

Groetjes,
Anita

Ivm spam emailadres aangepast ;). Wanneer iemand een mailtje wil sturen even "apestaartje" veranderen in @  ;).  Gr. Ingrid