Nou Wilt Ie Niks Meer Van Mij Weten

Gestart door Jimmy, februari 24, 2006, 10:21:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jimmy

Ok ik heb dus voor mijn vogeltje een vriendje gehaald, alleen nu lijkt het als of otto niks meer van me wil weten als ik nu mijn hand in de kooi doet klimt ie weg in de hoek, en mijn nieuwe vogeltje is nergens bang die gebruikt mij als klimrek ofzo  :D, maar nu wil otto alleen nog maar naar het blauwe parkietje de nieuwe dus, als ik nu mijn hand in de kooi steek rent ie heel hard weg, eerst bleef otto er naar kijken, en hij kwam ook een keer op mijn hand zitten, nu gaat ie alleen nog op zijn stokje zitten als ik het nieuwe parkietje weer in zijn kooitje zet :(. is dit normaal ofzo of moet ik ze in aparte kooien zetten

amiga

hallo jimmy :D , dat probleem heb ik ook, ik heb 1 tam parkietje en de andere niet, als ik de tamme uit zijn kooi wil halen wil ze alleen maar naar de andere parkiet, wat ik doe is haar gewoon net zo lang proberen uit haar kooi te halen, en dan naar een andere ruimte meenemen, en dn heel veel verwennen zodat ze de volgende keer heel graag met je mee komt!!! :P  succ6 :)

birdy

Hoi Jimmy,ook ik had dat probleem ,het tamme parkietje wou niets meer van me weten toen ik net het nieuwe parkietje had,zij had alleen nog oog voor het nieuwe parkietje hahaha,maar op een gegeven ogenblik komt toch het tamme parkietje weer bij je hoor,gun ze gewoon even wat tijd dan komt het allemaal goed,veel succes, groetjes Jolanda