Nachthok Van Voliere

Gestart door frank.ingeborg, februari 21, 2006, 09:27:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

frank.ingeborg

Hallo,

Allereerst wil ik zeggen dat dit een prima site is. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Momenteel zijn wij een nieuwe voliere aan het bouwen inc. nachthok voor onze parkieten. Mijn vraag is hoe groot (afmeting) het (invlieg) gat moet zijn van het nachthok en moet dit verplicht een rond gat zijn.

Alvast hartelijk dank.

Ingeborg

Ingrid

#1
Hoi Ingeborg,

Welkom op het forum :). Sorry voor de late reactie, maar dit topic was even aan mij voorbij gegaan. Ik kan je helaas niet uit eigen ervaring helpen met het antwoord.
Wel heb ik even voor je gezocht op internet en op een valkparkietenforum werd er gezegd dat het vlieggat in de meeste volieres tussen de 10 en 15 cm groot is. Rond of vierkant maakt niet uit, het gaat erom dat ze naar binnen kunnen.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt en succes met de bouw van jullie voliere.

Groetjes, Ingrid

frank.ingeborg

Hoi Ingrid,

Mijn reachtie is nog veel later...excuus.

Bedank voor je info. De volliere schiet al lekker op, alleen met het weer blijven meezitten.
Ga gelijk even kijken op je site...

Groeten,

Ingeborg

CiteerHoi Ingeborg,

Welkom op het forum :). Sorry voor de late reactie, maar dit topic was even aan mij voorbij gegaan. Ik kan je helaas niet uit eigen ervaring helpen met het antwoord.
Wel heb ik even voor je gezocht op internet en op een valkparkietenforum werd er gezegd dat het vlieggat in de meeste volieres tussen de 10 en 15 cm groot is. Rond of vierkant maakt niet uit, het gaat erom dat ze naar binnen kunnen.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt en succes met de bouw van jullie voliere.

Groetjes, Ingrid
[snapback]22213[/snapback]