Snap Er Niets Van!

Gestart door Hureyra, februari 15, 2006, 15:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hureyra

Hallo,
Ik was net naar mijn parkietjes der kooi geweest. Ik wou zijn deurtje open doen.
Toen zag ik dat er 1 van mijn parkietjes zat te trillen. Ik vond het heel raar. Daar net zat hij gewoon te fluiten. Hij was dus lekker aan het spelen. Toen ik opeens kwam deed hij raar. Dus heb ik hem even op gepakt hij zat nog steeds te trillen. ik keek of er een wondje was. Niet dus. Toen ben ik meteen naar mijn vaderse en me moederse kamer geweest. Om het te vertellen wat er aan het hand was. Mijn vader kleedde ze zivh meteen om en ging met hem naar de dierenarts.
Nu nog belde mijn vader op en zei: dat er niets aan het hand was. Maar dat was heel erg verschikkelijk. Hij trilde net of hij een hart stiltand kreef ofzo!!!
Ik hoop graag reacties te horen.....
Doeiiiii !!!!

Idske

Heehee!

Wat raar inderdaad zeg, ik zou het echt niet weten wat het kan zijn, maar heel goed dat jullie direct actie hebben ondernomen! Je vader is nu nog bij de dierenarts? Ben benieuwd hoe het met je parkietje is!

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Hureyra

Jaaa Zeker hij had me net getelofoneerd en hij zij  dat het okey was. Maar dat geloof ik niet!!! Ik weet toch zeker dat er iets aan de hand is....
Doeii

Hureyra

Hallo,
Ik ben even naar mijn parkietje geweest. Hij trilde weer. Ik snap het al: wanneer ik bij zijn kooi kom naar trilt hij!!
Daarvoor zat hij lekker gezellig te fluiten weet u..!
Zal dit informatie nog makkelijker zij?  ;)
Wji gaan morgen weer naar de Dierenarts.
DoeiDoei !!!

Sara

Ik denk dat je parkietje gewoon nog erg angstig is en schrik heeft van mensen.Je moet altijd rustig naar je parkiet gaan en stilletjes praten helpt.Na een tijd zal je parkietje meer vertrouwen hebben en als ie dat heeft kan je beginnen met tam maken.Maar steeds heel rustig en met veel gedult.
Ik hoop dat het goed komt met je parkietje..Veel succes!

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Hureyra

Hallo Baasje van Arno,
Mijn parkietje is Tam en heeft me nog nooit eens gebeten zelfs wat hij bang!
Wij zijn weer naar de dierenarts geweest. De arts zij: datwe rustig aan moesten doen. Hij heeft dat gezegd omdat we hem de hele dag los laten vliegen. Dus zijn deurtje staat open. Waar we hem laten vliegen is het niet gevaarlijk!
DoeiDoei!

Hureyra

Hallo Allemaal,
De oorzaakt was: mijn andere parkietje heeft het parkietje gebeten. Die parkietje die gebeten werd, werd heel erg bang. Heb ze uit elkaar gehaald. Daarna heb ik ze weer bijelkaar gezet.
Nog Bedankt.
Er mag wel een slotje op!
Deoi!

Safrena

Hey Hureyra

Gelukkig is alles nu weer in orde

veel plezier nog met je kleintjes

en een slotje ;)