Zieke Sammie

Gestart door anna, februari 13, 2006, 23:35:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

anna

Hallo Vogelvrienden,  :(

Helaas, vanmiddag om 12.30 uur is sammie overleden. Gisteravond heeft hij nog gulzig gegeten en dan ging hij weer met z'n kop tussen de veren slapen. Het gekke was dat hij steeds op de grond zat te pikken op zoek naar voer of kiezeltjes. Dan klom hij weer moeizaam naar boven en gaf ik hem weer wat snoepzaad. Maar veel kracht had hij niet.  We wilden het nog een paar dagen aanzien. Meestal bel ik mijn moeder iedere dag op vanaf mijn werk om ongeveer 13.30 uur. Maar uitgerekend vandaag kwam het er niet van. Toen ik dus om 16.00 uur belde zat mijn moeder al met een overleden sammie in de kooi te wachten op een telefoontje van mij. Ze durfde niet mobiel omdat ik voor de klas sta. Ben direct naar haar toe gegaan. Ze was wel verdrietig en de zusters in het verzorgingstehuis hebben haar vanmiddag aandacht gegeven. Ze zei dat sammie naar boven was geklommen, zich vastgehouden had aan de tralies, net alsof hij gedag kwam zeggen (zodat ze hem nog even heeft kunnen aaien)  toen wankelend naar beneden is gegaan. Achteraf is ze blij dat ze niet de beslissing heeft hoeven maken om hem te laten inslapen. In de tuin van het verzorgingstehuis heb ik hem begraven. Iedereen wil ik bedanken voor alle adviezen en ik laat beslist nog wat van mij horen. Even 2 weken rust en dan zien we nog wel wat we gaan doen. Liefs van Anna

Ingrid

#1
Och Anna, wat een verdrietig bericht dat Sammie het ondanks jullie voortreffelijke zorgen niet heeft mogen redden :(.
Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte met het verlies van jullie gevleugelde vriendje.....

Groetjes, Ingrid

Safrena

Hey anna

Wat een verschrikkelijk nieuws dat na al julie hele goede zorgen Sammie toch overleden is :(   [attachmentid=558]

Het is geen troost maar jullie hebben echt alles gedaan om Sammie een mooi en gelukkig leventje te geven


Veel sterkte met het verlies

vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Ow Anna, wat ontzettend naar nou.
Wel vind ik het fantastisch hoe jij en je moeder je voor dit vogeltje ingezet hebben.
Voor haar zal het zeker een gemis zijn dat Sammie er niet meer is.
Veel sterkte!


smartie

Ontzettend veel sterkte bij het verwerken van het verlies van jullie scheetje Sammie! Vooral voor je moeder want voor haar zal het natuurlijk wel ineens erg stil om haar heen worden. Dus geef haar maar een dikke knuffel. En voor jou: toppie wat je allemaal gedaan hebt!

Jullie hebben er alles aan gedaan om hem beter te maken: kosten noch moeite gespaard. Helaas heeft het niet mogen baten. Ik hoop dat Sammie nu rust heeft en misschien is ie wel in de (parkieten)hemel. Komt ie misschien onze lieve Goofy tegen, hebben ze geen pijn meer en vreselijk veel plezier!


Sonja

Hoi Anna,

Och, wat  erg, dat ondanks al jullie lieve zorgen Sammie toch overleden is. :(
Ontzettend veel sterkte toegewenst voor jou en je moeder, met het verlies van jullie lieve kleine vogelvriendje.

Groetjes, Sonja.

birdy

Hoi Anna ,ik wens jou en je moeder heel veel sterkte met het verlies van Sammy,groetjes Jolanda

gipsy

Hoi Anna
Ik vind het heel erg voor jullie en ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verlies van Sammie


Chantalleke

Aggossie Anna :sadsmiley02:
Wat ontzettend naar dat Sammie er nu niet meer is.  :(  Ik vind dat jij en je moeder wel ongelooflijke dierenvrienden zijn en jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was!

Rust zacht lieve Sammie

Veel sterkte voor jou en vooral voor je moeder!!!

Chantal

Idske

Heel veel sterkte voor jullie! Jullie hebben echt heel erg je best gedaan voor Sammie!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

janneke

Anna, wat jammer dat Sammy toch is overleden. Ik wens jou en jouw moeder heel veel sterkte!
Groet Janneke

Jippie

Anna, wat erg dat Sammie is overleden! Aan jullie goede zorgen kan het in ieder geval niet gelegen hebben, maar daar zal je nu wel niet zoveel aan hebben...

Heel veel sterkte!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Pucca-Poekie-Roosje


Hureyra

Anna, Ik vind het heel erg voor je en voor je moeder  :(  :(
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve parkietje.

Hureyra

Sara

Wat droevig nu toch Anna..Je hebt zo goed je best gedaan voor je gevleugelde vriendje.
Ik wens je veel sterkte met het verlies van jou gevleugeld vriendje. :(

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes