Nieuw grasparkietenboekje! Yes!!!

Gestart door Parkieten-Freak, april 26, 2005, 18:40:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Citaat van: juut_1974
Hoi, hii


Ik heb het boekje ook gekocht en ben nu toch wel erg benieuwd op welke bladzijden de beroemde parkietjes van jullie staan???

Groetjes Judith

Er staan drie foto's van Winnie en poeken op pag. 14 bovenaan & op pag 34  & achteraan op de kaft
En er staan dan nog twee foto's van Winnie op pag. 51 (toen een foto als ze ziek is geweest) & op pag 59

vele groetjes

Sonja

Hallo allemaal,

Jullie hebben me wel nieuwsgierig gemaakt, hoor. :lol:
Ik ga het boekje zo snel mogelijk aanschaffen, dan zie ik tenminste ook hoe jullie kleine "fotomodellen" staan te poseren. :wink:

Groetjes, Sonja.

Jorijn

Heb hem vandaag binnengekregen!  :D

Geweldig boekje.. Ik begin zometee met lezen, En ik bne niet meer aanspreekbaar voordat ik hem uit heb :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Anita & Marisa

Hoi hoi,

Zou ik het boekje ook bij een boekhandelaar kunnen bestellen misschien? Of is het alleen bij deze sites?
Ik wil hem echt hebben  :D!

Veel liefs,
Anita.

juut_1974

hoi,

Je kunt het boek gewoon bij een boekhandel bestellen hoor. Neem het isbn-nummer mee en het komt helemaal goed.
Het is inderdaad een geweldig boek!!!!
Vooral ook leuk om Croky, Winnie en Poeken te zien!!!! Erg lief zijn ze hoor!!!


Groetjes Judith

Meltjuh


Jorijn

De Parkieten vinden het boekje ook bijzonder intresant..

Foto:



[verwijderd door de admin]
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Tjipie lover

Leuke foto Jorijn.
Zal ook eens even kijken of ik het boekje ergens kan vinden.
Heb ISBN nr en de rest al opgeschreven.
Snavelkusjes Donder en Bliksem.

Ruudees

En binnen is het boekje, Eventjes gauw door gebladderd, straks er lekker voor gaan zitten.

-knip-

Sonja

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik het parkietenboekje binnen gekregen, hartstikke leuk!
Er staat heel veel informatie in, en wat het extra leuk maakt, is natuurlijk de bekende parkieten-fotomodelletjes die er in staan! :D
Vanavond ga ik er eens lekker uitgebreid voor zitten. :)

Groetjes, Sonja.