Een Belangrijke Vraag

Gestart door Brietjuh, februari 26, 2006, 15:12:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brietjuh

nou wij gaan morgen naar Centerparcs en we nemen de vogels mee.
alleen nu hebben we een probleem we vertrekken al vroeg en we mogen pas om drie uur het huisje in en we weten niet wat we nu moeten doen.
is het niet gevaarlijk om ze in de auto te laten met een doek eroverheen?

en als ze toch in de auto moeten blijven kan dat dan?

Ingrid

Citeernou wij gaan morgen naar Centerparcs en we nemen de vogels mee.
alleen nu hebben we een probleem we vertrekken al vroeg en we mogen pas om drie uur het huisje in en we weten niet wat we nu moeten doen.
is het niet gevaarlijk om ze in de auto te laten met een doek eroverheen?

en als ze toch in de auto moeten blijven kan dat dan?
[snapback]22311[/snapback]

Tja, lijkt mij niet kunnen  :blink: . Het kan heel erg afkoelen in de auto en parkietjes kunnen slecht tegen te grote temperatuurschommelingen. Ik vraag me af of ze het zouden overleven, als je ze achterlaat in een auto die uiteindelijk afkoelt naar steenkoud!! Het  lijkt mij dat je dat je parkietje niet aan wilt doen.
Je zult je verantwoordelijkheid in deze moeten nemen: òf je zorgt voor een oppas voor de tijd dat jullie naar centerparcs gaan, òf je gaat later van huis zodat je meteen met je vogeltjes in het huisje kunt.

Groetjes, Ingrid

Parkieten-Freak

Ik sluit me helemaal aan bij Ingrid.
Je zou natuurlijk wel bij de receptie kunnen vragen, of je de vogels binnen (desnoods bij de receptie zelf) mag zetten.
Vraag dit voordat je vetrekt, zodat je morgen niet voor verrassingen komt te staan!
Gaan jullie eerst echter andere dingen doen, dan zou ik de vogels naar een oppas toe brengen.


Brietjuh

ok bedankt voor jullie reactie :) ik zal dat van de receptie wel vragen.
mijn ouders zeggen dat ze gewoon in de auto zetten met plaid eroverheen maar zal ze dit wel even laten lezen :)