Spelen

Gestart door rjwblom, januari 18, 2006, 23:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rjwblom

Hallo,


We hebben Dolce & Gabbana nu sinds afgelopen 4 december maar ze spelen helemaal niet. Ze zitten niet op de schommel, rammelen niet aan de bellen en klimmen niet in de touwen. Ze eten en praten (soms schreeuwen) wel veel.

Ik heb het idee dat ze het wel naar de zin hebben. Ze zijn wel de hele dag met elkaar bezig (fladderen, beetje elkaar pesten, soms zoenen). Ze zijn (nog) niet hand tam maar eten wel trosgierst uit de hand.

Weet iemand waarom ze niet spelen. Ze zijn wel erg op hun hoede als er iemand in de buurt van de kooi komt. 's Avonds en als er rumoer in de kamer is brabbelen ze lekker mee.


Rob

Safrena

Hey rjwblom

Je parkietjes zijn nog jong en hebben misschien op dit moment voldoende om met elkaar bezig te zijn dat ze niet willen spelen met de speeltjes.
Of ze hebben gewoon geen intresse in de speeltjes, dan kan je eventueel even proberen om andere speeltjes te hangen. ;)

Mijn  parkietenmeisje poeken is nu al twee jaar en ook zij heeft niet echt interesse in speeltjes (ze speelt heel zelden) zij knuffelt liever en speelt liever met mijn andere meisje winnie.
Winnie daarentegen speelt dan wel een keer graag met het spiegeltje of met de trapjes of de kraaltjes die eraan hangen ;)

Het hangt dus ook een beetje af van parkietje tot parkietje.
Zou of een keer proberen met nieuwe speeltjes of gewoon even afwachten wie weet dat ze toch nog met die speeltjes beginnen spelen ;)

Vele groetjes