Leuke Site Met Vogelgeluiden, Nonstop..

Gestart door bluebird23, januari 25, 2006, 14:03:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bluebird23

Ongelooflijk leuk,
Ik heb een site gevonden met heel veel vogelgeluiden,
Brammetje, reageert er erg op. Niet op elke, maar het sterkst op de huismus..
de parkieten en kanariegeluiden zitten er niet bij.

Dit is hem..
My Webpage

Pucca-Poekie-Roosje

he bedankt heel mooi poekie en pucca reger er op

thexfile

heb ik gister inderdaad ook geprobeerd en ze vinden het prachtig....

1 ding heb ik wel gemerkt...

speel geen roofvogels...

ik heb duidelijk gemerkt dat bij kleindere soortgenoten ze naar buiten komen , maar zodra je vogels af speeld die kwa grote groter zijn zoals een eend of een meeuw dat ze dat niet leuk vinden....

bij een valk gaan ze al helemaal direct naar binnen toe....

denk dus ook dat je niet zo maar alles moet afespelen , want dan maak je ze bang volgens mij....

maar vogels zoals roodborstje , en pimpelmees , mus etc... dat vinden ze leuk....

bluebird23

Citeerheb ik gister inderdaad ook geprobeerd en ze vinden het prachtig....

1 ding heb ik wel gemerkt...

speel geen roofvogels...

ik heb duidelijk gemerkt dat bij kleindere soortgenoten ze naar buiten komen , maar zodra je vogels af speeld die kwa grote groter zijn zoals een eend of een meeuw dat ze dat niet leuk vinden....

bij een valk gaan ze al helemaal direct naar binnen toe....

denk dus ook dat je niet zo maar alles moet afespelen , want dan maak je ze bang volgens mij....

maar vogels zoals roodborstje , en pimpelmees , mus etc... dat vinden ze leuk....
[snapback]20411[/snapback]
Je hebt gelijk,
Roofvogels een eenden, heb ik niet eens beluisterd, dus ook niet oopgenomen, hij moet niet in paniek raken.
gewoon inderdaad kleine vogeltjes..

arme.....hahahaha een valk...haahahaha een roofdier....haha ik lig in een deuk..

bluebird23

Kleintjes

Hoihoi,

Is inderdaad een leuke site en het is best grappig te zien hoe de vogeltjes reageren. Vooral Kyra reageert er erg op. Mussen, spreeuwen, van dat soort vogels. Als ik die afspeel draait Kyra 't  koppie om en begint te roepen :)

Best wel handig, alleen kan ik het niet opnemen helaas :(

Ach, via de pc gaat ook prima en als ze alleen zijn en de vogels buiten zijn rustig, dan laat ik de pc wel voor vogel spelen ;)

Groetjes van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Nina

"Ach, via de pc gaat ook prima en als ze alleen zijn en de vogels buiten zijn rustig, dan laat ik de pc wel voor vogel spelen ;)"

Inderdaad, als ik mijn raam een kiertje open laat staan vind mijn manneke het ook geweldig! Hij reageert het best op de mus inderdaad, maar helaas is het niet op te nemen. Heb je toevallig ook "mussen-CD's"?

Bedankt van Kip!  


bo22

leuk zeg!

ik had al zo een birdcage dvd voor me parkietjes en hier waren ze dol op! japie doet nu zelfs een kanarie na!
Bij iedere dvd die we nu opzetten denkt hij dat het zijn dvd is en gaat hij al alle geluiden nadoen die op de dvd staan, heel grappig!

De dvd is te koop bij heel veel winkels oa v&d

Het is echt het proberen waard!

groetjes :lol:

paul en pepper theirselves

haha pepper vindt het ook enig om al die vogeltjes te horen en hij begint dan ook zelf gezellig mee te schallen


Paul

corrina

Je kan ook lid worden van de vogelbescherming,dan krijg je gratis een CD met vogelgeluiden,van allerlei vogels.De mijne vinden het erg leuk in ieder geval.
Corrina

bosco

Hai,

Spetter is ook helemaal gek van deze geluiden. Ik zette net die van de europese kanarie aan en hij begon zo snel over z'n stok heen en weer te lopen dat het bijna dansen leek. Heel vrolijk kwettert hij lekker mee. :D

Bedankt voor de tip!

Anke


Cheryl87

Hoii,

Leuke site! Mijn parkietjes kijken nu vooral waar het geluid vandaan komt haha, ze reageren er dus wel een beetje op.
Gelijk bij mijn favorieten gezet!

Groetjes Cheryl

sergio979

echt mooie site bedankt.
alleen jammer dat er geen parkieten geluiden zijn

Vlindertje

weet iemand toevallig een site waar parkietengeluidjes opstaan?  ???

Scotty - Keecko


Vlindertje

haha leuk!:D
dankje!
hier reageren ze wel op  ;D

Groetjes,
Vlindertje

JayJay

Het is ook leuk om je parkiet zelf op tenemen en dan afspelen Tiƫsto word er helemaal hyper van. :P

Cropje

#17
Je moet wel Quicktime installeren om de geluiden te kunnen horen!

Berichtje gewijzigd op verzoek. ;)
Groetjes, Sonja.

heartbeatX

k vind het zielig om een parkiet naar vogelgeluiden te laten luisteren, want dan gaat ie zoeken waar z'n ''maatje'' zit,, tenminste, mijne gaat hem dan roepen! dat vind ik triest  :(

Kleintjes

Hoihoi,

even n kleine reactie op 't berichtje van HeartbeatX als dat mag:

't Kan geen kwaad voor je parkietje. Hij kan hele gesprekken voeren met de 'vogels' die hij hoort. Maar zoals je zegt gaat hij erg roepen, dus ik vermoed dat hij zich alleen voelt. Wellicht 'n idee om 'n maatje voor hem te halen?

Ik hoop dat ik dit berichtje hier mocht plaatsen, anders merk ik 't wel. Ben benieuwd wat anderen eigenlijk denken.

Mijn Kleintjes horen ook vaak de geluiden van buiten, en ondanks dat ze met 4 zijn roepen ze ook naar hun. Dit is compleet normaal gedrag. Ik ga ze niet binnenhouden omdat ze anders buiten vogels kunnen horen. Zelfs toen ik er 1 had (Tweety, voordat ik Pino en Giny terug kreeg van m'n ouders) zat ie ook vaak buiten.

Vogels reageren op vogels, dat is normaal. Overigens vinden mijn Kleintjes die vogelgeluiden echt te gek, ze babbelen er uren mee  :D.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses