Bijzonder?

Gestart door graz*parkys, januari 19, 2006, 19:18:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

graz*parkys

hallo, nadat ik een aantal maanden geleden jonge grasparkieten heb gekregen, zijn de uiteindelijke kleuren nu goed zichtbaar. Ik heb 3 jongen waaruit eentje met een zachtgrijze buik, maar voor de rest zijn er inplaats van de gewone wit/zwart kleuren> bruine en witte kleuren. Hij is dus op zijn buikje na helemaal bruin! is dit normaal? of een bijzondere kleur bij grasparkieten?..ik heb het nog nooit gezien.. groetjes graz*parkys! :D  :)

Kleintjes

Hoihoi,

Inderdaad een beetje aparte kleur, best wel heel apart moet ik zeggen eigenlijk.

Ik heb ooit wel eens een parkietje gezien (bij mijn ex vriend) die wat rood-achtige strepen en golfjes had in plaats van zwart zoals normaal.

Ik ben er nooit achter gekomen of dit nu gewoon een speling is van de natuur of dat er toch echt een mutatie was.

Rare diertjes, die parkieten ;)

Ik hoop dat iemand je verder kan helpen, maar ik dacht dat je het misschien wel leuk zou vinden als je van iemand hoorde dat ie ook eens een 'vreemde vogel' gezien heeft :blink:  :D

Groetjes van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses