Yippie!

Gestart door Kleintjes, januari 21, 2006, 15:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi :D

We hebben vandaag een nieuw maatje gevonden voor Pino.
Het is een lutino (ditmaal geheel geel met iets lichter gele vlekjes). De naam is Kyra. Is alleen nog niet helemaal duidelijk of het nou een hij of een zij is, maar dat maakt geen bal uit.

Kyra is dus de nieuwe maat van Pino en leent voorlopig even het appartement van Pino. Denk dat Pino vanavond zijn huis weer kan betreden met zijn nieuwe maatje anders lsaapt hij een nachtje of zo bij de andere 2. Dat is ook niet zo'n probleem denk ik zo.

Ben erg blij dat we een nieuw maatje hebben voor Pino, en de bende van 4 is weer compleet  :D  :wub:.

Ik hoop dat Pino net zo blij is met Kyra als wij het zijn. Natuurlijk, het is even de kat uit de boom kijken en daar gaat Pino graag eens goed voor liggen (jawel, Pino gaat vaker op de kooi liggen  :blink: ).

Kyra is geringd met een rode ring, heb alleen nog niet kunnen lezen wat er op de ring staat, maar dat nog wel een keer. Eerst maar eens wennen aan het nieuwe thuis :closedeyes: .

Ik houd jullie op de hoogte van de laatste 'roddels'  in huize Parkiet  :rolleyes:

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Robin

Kyra leuke naam :D

proficiat met je aankoop en hopelijk worden ze beste maatjes

Kleintjes

Hoihoi,

Gaat prima tussen Pino en Kyra :D

Ze hebben vannacht naast elkaar geslapen in de kkoi en zitten vrij veel bij elkaar. Nu zitten ze samen bij een van de spiegeltjes.

Ben blij dat het goed gaat tussen hun :P  :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Hoihoi

Het gaat heel erg goed tussen Pino en Kyra. Er wordt wat afgesjanst zeg, tjongejonge :blush: . Ze kunnen ellkaar niet meer missen.

Ben erg blij dat het al meteen goed klikte tussen hun. Kyra is n beetje gestoord maar wel prettig gestoord. Schijnt het erg leuk te vinden om over het drinkbakje te gaan hangen en dan n soort koprol te maken om weer op het stokje van het bakje te komen. Is vaak net n vleermuisje, klimt zo ondersteboven door de kooi en Pino zit dan verontwaardigt te kijken op n manier van: Wat doe jij nou weer? :huh: . Leuk stelletje die 2.

Ik hoop dat ze nog lang samen zullen zijn en samen oud kunnen worden, hoewel de kans groot is dat Kyra Pino overleeft aangezien hij al de nodige jaren ouder is. Maar toch, vele jaren hoop ik hun samen te hebben en desnoods halen we n nieuw maatje als de tijd er zou zijn. Alleen is ook maar alleen, ook al zouden ze dan met 3 zijn.

Groetjes van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses