Cd Met Parkietengeluiden?

Gestart door bosco, januari 16, 2006, 10:54:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bosco

Hai allemaal,

Weet iemand misschien of er een cd met parkietengeluidjes bestaat?

En zo ja, waar kan ik hem dan halen of misschien van iemand overnemen?

Alvast bedankt,

Anke

Safrena

Hey Anke

ik heb tot hiertoe nog nooit een cd met parkietengeluidjes gevonden.

Maar op internet kun je wel geluidjes vinden denk ik
of kijk maar eens naar het filpje van fritz.
Vele parkietjes vinden deze leuk ook om de geluidjes ;)

http://www.parkietenfreak.nl/r-fritz.php

Vele groetjes

thexfile

je kan ook video clipjes van vogels downloaden....

wees allen gewaarschuwd ze vinden het wel leuk  :D

zal het zo zeggen als ik met mijn webcam een video maak van mijn vogels en ik speel dat vervolgens af dan denkt hij dus dat het geluid van een rivalende vogel is en dan begind er een tog best luidrugtige woorden wisseling hahahha  :D

janneke

Hoi,
Ik heb ook gezocht naar een cd met parkietengeluiden. Helaas niet gevonden. Maar het is grappig te zien hoe parkieten op vogelgeluiden van buiten reageren!!!
Helaas ben ik niet erg technisch, en heb ik geen opnamemateriaal.  :huh:

Ik laat mijn parkieten zichzelf terugzien (horen) op film, vinden ze ook erg leuk!  :D

Groeten Janneke
Karel, Casper, Kees en Kobus

Deesjebeesje

Hoi, bij Reform-winkels (hogere sferen-winkels) zijn heel vaak wel cd's met birdsounds te verkrijgen. Dit zijn niet specifiek parkietengeluiden, maar wel vogelgeluiden. Misschien heb je er wat aan.

bosco

Okee, ik zal daar eens gaan kijken want ik ben echt op zoek naar gewoon een cd  zodat ik die ook kan laten spelen als ik weg moet.

En erg handig met opnames ben ik op dit moment ook nog niet  :blush: al lijkt het me wel heel leuk om te leren wat je allemaal met de branders in je pc kunt doen.

Groetjes, ;)
anke

johan

hoi bosco,

bij ons op school hebben ze intranet dat  je ook thuis kan hebben.
en daar heb ik gezocht en daar staat ook een parkiet geluitje bij.
misschien hebben jullie dat of op school (als je nog op school zit).
mvg johan

bosco

Hai Johan,

Bedankt maar jullie intranet hebben wij niet.

Op internet heb ik verder ook nog niets gevonden maar ik kan wel een cd-tje branden als ik iets gevonden heb, dus mocht iemand toch nog een site weten of een cd-tje voor me willen branden.............graag!!!

Vandaag zal ik ook eens in zo'n winkel gaan kijken misschien hebben zij wat!


Fijne dag!

Anke

Maartje Emons

Die cd's die ze bij de reform winkels verkopen met birdsongs die vinden ze toch wel leuk. Chico, Chica en Pino gaan helemaal tekeer als ik de cd op zet. Sergio begint het ook door te krijgen dat als hij vogels hoort dat hij moet gaan roepen en zingen.

Ik heb overigens op internet een aantal geluiden van parkieten weten te downloaden. Ik weet alleen niet of ik ze hier mag plaatsen. Dat zijn ook echte grasparkieten geluiden. Dan worden ze helemaal gek! En is het een grote gekte.  :D Ik heb er nu even een toegevoegd, als het mag zal ik de rest er ook wel plaatsen. Ik zal overigens ook even kijken of ik kan vinden waar ik ze gevonden heb, want daar stonden er echt heel veel op.

Verder heb ik het geluk dat ik een groot balkon heb en dat daar heel veel vogels komen eten. Chico en Pino gaan ze dan roepen en die vogels buiten roepen dan ook weer terug. Het is zelfs zo dat er vogels speciaal voor hun op bezoek komen. Die gaan dan op het voederbakje aan het raam zitten en roepen naar mijn parkietjes. Erg leuk dus!

[verwijderd door de beheerder]

bosco

#9
Hai Maartje,

Dit was echt gaaf~!!!!! :D  :)  :D
Guusje strekte zich gelijk uit en begon terug te fluiten...............dat was precies waar ik op hoopte.
Zou je alsjeblieft de site kunnen doorgeven waar ik dit kan vinden, heb vanmiddag ook weer de hele middag zitten zoeken maar niets gevonden. Toch is het er dus ergens!
Anders mag je me ook wel op m'n eigen mailadres mailen hoor, dat is :

*knip*

In ieder geval al hardstikke bedankt, ;)

Anke

Mail adres verwijderd
om spam te voorkomen ;)
Je kan je mail adres via een pb sturen
gr safrena

bosco

Heb gisteren aan Guusje de cd van birdsongs van het reformhuis laten horen................hij vind er geen bal aan! <_<

Later heb ik weer de grasparkietgeluiden van Maartje laten horen, dan reageert hij gelijk. :P

Bij deze dus nogmaals de vraag: wie kan mij helpen aan parkietengeluiden of weet op welke site ze op internet staan?

Ook namens Guusje hartelijk dank! :D

Anke ;)

Maartje Emons

Hoi Anke

ik heb je inmiddels een mailtje gestuurd met nog een aantal geluidsopnames die ik op internet heb gevonden. Geweldig hé hoe ze er op reageren :lol:

Ik hoop dat ik de link binnenkort weer gevonden krijg, zoek dagelijks want wil zoveel mogelijk geluiden voor mijn vriendjes hebben. Als ik ze gevondeh krijg plaats ik ze hier wel als t mag. Weet wel dat ik ook vaak in het engels en in het duits zoek via de zoekmachine. Krijg je weer net wat meer mogelijkheden.

Safrena

#12
Hey Maartje

Natuurlijk mag je een link met parkieten geluiden plaatsen :D  ;)
Daar zullen vele blij mee zijn ;)

Je kan hem dan eventueel in het thema waardevolle berichten/links plaatsen ;)

Vele groetjes