Schommeltje

Gestart door Cindy_Relax, januari 12, 2006, 19:49:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cindy_Relax

Hee..
Misschien is deze vraag al gesteld..
maar ik heb even geen tijd om al deze topics uit te pluizen..
Dusz..
Maar anyway..
Hier komt die dan...  
                               Waarom vinden bijna alle parkietjes.. een schommeltje zo fijn.. :huh: ?


Greetz CiNdy..

Kleintjes

Hoihoi,

Een schommeltje komt het dichste in de buurt van een echte tak. Een echte tak beweegt ook als de vogel erop landt.

Vogels zitten graag op iets dat meebeweegt als ze landen of wat dan ook. En op de schommel landen is ook beter voor de pootjes, de gewrichten worden minder belast.

Helaas willen bij mij de kleintjes niks van schommels weten, alleen Silly vindt het leuk om mijn 'home-made' schommeltje te gebruiken. Ze speelt er vaak mee en klimt langs de touwtjes omhaag of gaat rond draaien aan die touwtjes.

Zoals ik dus al zei: schommels lijken meer op het echte takkenwerk  :rolleyes:  en vogels genieten er in het akgemeen van.

Groetjes van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Safrena

#2
Hey Cindy_Relax

Niet alle parkietjes vinden een schommel leuk.

Mijn meisjes spelen met heel veel dingen maar moeten en willen geen schommeltje hebben. Er hangt in hun speeltuin al heel lang een schommeltje maar kijken er niet eens naar om, en heb dit al met verschillende soorten schommeltjes geprobeerd. :rolleyes:

Vele groetjes

Cindy_Relax

Hmm inderdaad..
Mijn parkietjes vinden dat ding echt geweldig..  :rolleyes:
Maar Stár..(parkiet) die eist dat ding echt op.. Zovan: ik zit erop.. dus niemand mag er bij.
Maar het is ook weer zo.. dat mijn andere parkiet: Snowy..
Er dan af en toe wel bij mag.. echt raar..
Maargoed..

Greetz Cindy

sweetyfan

e meeste parkietjes vinden een schommel zo leuk omdat die op een echte tak lijkt. maar ook omdat die hoor in de kooi hangt en parkietjes slapen in de natuur op en hoge tak. vandaar. waarschijnlijk zal hij er s'avonds er  ook op zitten! :)