Is Noah Gek Geworden?

Gestart door Sara, januari 07, 2006, 18:15:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Mijn grasparkietjes zijn uit hun kooi en ze zitten op een soort van speeltuintje..Zo'n schoendoosdeksel met daarbove stokjes hangen enz.maar Noah begint ineens heel gek te doen!Ze zit haar kopje te wrijfen tege de stokken en ze gaat neit recht staan.Ze zit heel raar int rond te sprngen en te draaien en dan duwt ze haar kopje tegen de bodem van de schoendoos en begint rond te tollen.En ze zit de hele tijd te grommen tegen een stukje brood of gewoon voor niks.Ik zie juist dat ze toch maar weer gewoon op de rand van de schoendoos is gaan zitten.Maar ze deed ineens echt heel klungelig..Had ze gewoon jeuk of heeft ze gewoon aandacht nodig van mij of van de andere 2parkietjes?
Ze leek wel gek geworden!Luka begint nu ook heel erg te grommelen en ze pikken mekaar bijna voortdurend..
Is er iets te doen aan dat pikken en wat had Noah eigenlijk ineens?

Groetjes

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

Noah is aan het spelen lijkt me.


Sara

Jah ik denk het ook nu..Maar ze begon precies even door te draaien.Nu doet ze weer gewoon normaal :)

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

esther

Misschien even een "gek" momentje gehad.
Hier gaat Taco met z'n kopje onder het hengsel van de kooi liggen en dan plat op z'n buik (net zo'n tosti ijzer idee)
In het begin dacht ik ook zit hij vast of zo maar nee hoor hij ligt gewoon lekker.

Dus ik denk ook net als parkietenfreak dat Noa gewoon wat aan het spelen was en soms kunnen ze dan best gekke toeren uithalen.
Niets om ongerust over te zijn.

Groetjes Esther