Kroelen

Gestart door Kaat, januari 02, 2006, 19:09:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaat

Guusje is nu 3 dagen bij ons. Ze (ik weet natuurlijk nog niet of 't een hij of zij is, maar voor 't gemak houden we 't maar op 'n "zij") was al hartstikke tam toen we haar ophaalden.  
Ze komt ook al vanaf dag 1 uit haar kooitje en ik "haffel" dagelijks een paar keer met haar. Ze is razendsnel, ze loopt en huppelt overal naar toe en ik moet haar goed in de gaten houden.
Maar zodra ze m'n nek gevonden heeft, zit ze vastgekluisterd!!!
Voor vandaag had ik nog langere haren, die op een staart konden. Ze kroop eronder en verstopte zich onder mijn haren. Nu heb ik ze op kaaklengte en zit ze de hele tijd onder de plukjes te friemelen!!!
Het is hartstikke leuk, maar 't kriebelt ooit zo erg!!!

Ik vind het heel leuk, dat ze zo heerlijk bij me komt kroelen, maar ik vraag me wel af wat dat voor gedrag is. Mss dat iemand 't hier kan verklaren?!

Groetjes,
Kaatje

Chantalleke

Hoi Kaat,

Jonge vogeltjes zoeken als ze net uit hun nestje zijn vaak een warm 'holletje' ter vervanging van het veilig nestje op. Onder jouw staart had ze ook dat veilige gevoel van een nestje. Nu probeert ze zich onder die plukjes te verstoppen waarschijnlijk.
Ons Sjefke gaat ook wel eens achter zijn spiegeltje zitten en is er dan stellig van overtuigd dat we hem niet zien....Uiteraard spelen wij dat gewoon mee :D

Lekker laten kriebelen zou ik zeggen.

Groetjes
Chantal

Kaat

Ik dacht, ik zal m'n verhaal 'ns op 't forum plaatsen dan steeds Channie lastig vallen!  :P  En wie reageert er als eerste.... Channie!  :D

Ik laat haar heerlijk kroelen, ik vind 't wel leuk!!!