Veiligheid

Gestart door Flowerdolphin, juni 10, 2024, 21:25:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flowerdolphin

Hoi hoi.

Misschien heeft iemand een tip.

Mijn 4 kleintjes zijn prachtig opgegroeid en zijn harstikke lief maar vooral ondeugend.

Nu hebben ze hier bijna alle vrijheid. Heb een heerlijke speeltuin voor ze gemaakt waar ze graag spelen.

Maar... Ik heb een kast staan waar ze graag opgaan zitten. Dit is de enigste plaats waar ik ze liever niet op heb zitten. De ouders hebben dit nooit gedaan.

Ik blijf ze daar weg halen, jagen, lokken met wat lekkers en dan zet ik ze terug in de speeltuin.

Is er iets wat ik op de kast kan leggen wat veilig is en wat ze niet leuk vinden en uiteindelijk niet meer die kast zo leuk vinden.

Ik heb al keukenpapier, gewoon papier, theedoeken geprobeerd maar deze maken ze kapot of gooien ze eraf🤣 ze zijn echte donderstenen alsof ze willen zeggen lekker puh...

Zo als gezegd ze hebben de ruimte en mogen in alle kamers beneden komen, in elke kamer staan vogelspeelgoedjes etc..


Maar het moet wel vriendelijk/veilig zijn.. Zolang ik dat niet heb blijf ik ze gewoon weg halen in de hoop dat het kwartje bij ze valt😉

Kleintjes

Je zou kunnen kijken of je er 'n plank op kan leggen, of dat je ;t zo kunt "blokkeren" dat ze er  niet op kunnen. Geen idee hoeveel ruimte er is tussen de kast bovenkant en plafond.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses