Beëindiging Parkieten-Freak forum

Gestart door Parkieten-Freak, juni 06, 2024, 21:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste leden,
Na overleg met beheerders Jorijn en Maartje, hebben we besloten om per 1 juli het Parkieten-Freak forum op te heffen.
Er is de laatste jaren te weinig belangstelling om dit forum te continueren. Tijden veranderen, Google en ChatGTP zijn decennia later uitgegroeid tot waardevolle bronnen van informatie.

Rest mij een woord van dank aan allen die in het heden en verleden dit forum mogelijk gemaakt hebben.
Jorijn, hartelijk dank dat je 20 jaar lang de kosten en het forumonderhoud op je genomen hebt. Zonder jou was dit niet mogelijk geweest.
Beheerder Maartje (Kleintjes): heel veel dank voor al je geweldige inzet, je bent een dierenvriendin in hart en nieren!
Ook een woord van dank aan onze moderatoren Sara en Loeky, ook zij hebben geweldige input geleverd door de jaren heen.

Wij wensen u allen veel parkietenplezier en voor informatie verwijzen we jullie naar de welbekende Parkieten-Freak website. Die blijft voorlopig nog online!




Kleintjes

Ook namens mij, wil ik iedereen bedanken voor de geweldige jaren.
Ik sluit me volledig aan bij de voorgaande woorden - zonder al onze leden zouden we nooit zo lang hebben bestaan.

Lieve Beheerders en moderatoren: Dikke knuffel van ons aan jullie
Alle leden: Hartelijk dank voor de mooie jaren
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses