Luna Zit Raar In Zijn Kooi...

Gestart door Marionnetje, december 21, 2005, 10:40:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marionnetje

Mijn parkiet Luna hing gisteravond helemaal bovenin in zijn kooi, met zijn snavel om een tralie heen... zijn snavel stond open... Vind dit een erg raar/naar gezicht... is dit normaal of zou er iets aan de hand zijn?

Carla

Parkietjes kunnen soms op de meest onmogelijke plaatsen in de meest rare houdingen handen. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je zal een kleine clown in huis hebben !!! ;)  :P

Parkieten-Freak

CiteerMijn parkiet Luna hing gisteravond helemaal bovenin in zijn kooi, met zijn snavel om een tralie heen... zijn snavel stond open... Vind dit een erg raar/naar gezicht... is dit normaal of zou er iets aan de hand zijn?
[snapback]18475[/snapback]
Nog even een kleine opmerking hierover:
Grasparkieten die het benauwd hebben (bij ernstige verkoudheid of luchtweginfectie) doen dit ook. Ze krijgen dan meer lucht.
Is je parkiet ziek op dit moment?


Marionnetje

#3
CiteerNog even een kleine opmerking hierover:
Grasparkieten die het benauwd hebben (bij ernstige verkoudheid of luchtweginfectie) doen dit ook. Ze krijgen dan meer lucht.
Is je parkiet ziek op dit moment?
[snapback]18481[/snapback]

Nee niet dat ik weet... Hij doet het ook alleen maar als de lichten uit zijn als we gaan slapen...

Parkieten-Freak

Dan is het geen probleem. Ik heb overigens vroeger een parkiet gehad, die dat ook deed als de schemer inviel. Ze ging dan gewoon boven in de hoek van de kooi hangen..... :)


Marionnetje

Okee, dan hou ik het gewoon even in de gaten of Luna echt niet ziek is en anders zal het wel gewoon zijn  :D