Ze lopen alleen maar naar elkaar te schelden

Gestart door Mijn vogeltje, april 21, 2021, 20:20:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mijn vogeltje

Hoi hoi iedereen,
heb nu 3 grasjes in een kooi, waarvan 1 een popje en 1 een mannetje en het 3e vogeltje onduidelijk omdat hij/zij nog iets te jong is. Maar nu is dus het probleem: de 3 grasjes kunnen het niet zo goed met elkaar vinden; het mannetje en het grasje waar het geslacht onbekend is, zitten veel met elkaar te kroelen maar ze schelden wel allebei naar het popje, ook als ze alleen maar voorbij klimt bijvoorbeeld
Nu is mijn vraag dus weet iemand van jullie waarom dit is en hoe ik dit kan laten stoppen?

Kleintjes

Waarschijnlijk heb je 2 popjes, gezien de beschrijving van hun reactie naar elkaar.
De enige opties die je dan hebt, is 'n 2de mannetje er bij; of de andere dame apart houden (met eigen partner) - of haar verhuizen.
Ik weet natuurlijk niet hoe groot hun huisje is, maar dat zijn de opties die in me op komen.

2 dames met 1 mannetje gaat zelden goed - omgekeerd is meestal geen probleem (hoewel even aantallen in de regel beter is)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mijn vogeltje

#2
Bedankt voor je tips.
Ik heb nu het popje, waarvan het geslacht al duidelijk is, nu verplaatst naar de buitenvoilere. Ze vind het wel erg leuk daar, ze kan daar lekker veel vliegen en geen vogeltjes meer die naar haar schelden😁

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses