Zijn Verenpakje Veranderd

Gestart door Sara, december 20, 2005, 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden kocht ik Noah.Haar neusdop is nog altijd neit de volwassen kleur dus ik vermoed dat ze erg jong is.Toen ik haar kocht hadt ze de kleur witte bruinvleugel,ze was volledig wit met hier en daar een bruin-zwart vlekje.Nu is ze al een tijdje heel erg aan het veranderen.Ze begon meer kleur te krijgen en nu heeft zelfs al veel hemelsblauwe vlekjes.Ik vind het wel erg mooi en speciaal,maar hoe kan ze eigenlijk van volledig wit met een beetje bruin toch ineens naar hemelsblauw gaan terwijl er nooit iets van te zien was en hoe heet de kleursoort dan nu eigenlijk? :D

Groetjes Baasje van Noah,Pina en Luka
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

Plaats maar eens een foto'tje :)


Sara

#2
De foto's blijken te groot te zijn..

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak



Sara

eeh ik heb er eigenlijk geen idéé van hoe dat moet :blush:
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak

#5
Is niet moeilijk: gewoon de foto openen in een fotobewerkingsprogramma (Paint, PSP, Irfanview, Adobe photoshop of iets dergelijks)
en dan klik je op "image size" en die waarden pas je aan. :)
Ik ga nou wel erg offtopic trouwens........ :huh:
Ontopic maar weer dus.


Sara

Oké uiteindelijk is het dan toch gelukt.Het zijn geen foto's van nu maar va neen tijdje geleden.Ik had een tijdje geleden de fotocamera geleend dus nu heb ik de camera niet bij de hand.Maar de vleugjes blauw die je ziet zijn nu al uitgegroeid tot grote vlekken hemelsblauw..Op de 2de foto zie je de rug van Noah je ziet duidelijk dat dat blauw is en nu is haar rug al erg blauw onder haar vleugels.
Op foto 3 zie je Noah nog eens en in haar nek weer zo'n vleugje blauw wat nu al veel groter en feller blauw is..(let wel neit op de roest van de kooi maar nu zitten ze wel in een roestvrije volière) ;)

[verwijderd door de beheerder]
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Sonja

Hoi baasje van Arno,

Ik zou het zo niet durven zeggen, maar vergelijk je parkietje maar eens met de parkietjes hier, misschien kom je er zo wel achter:

http://www.grasparkiet.com/kleuren.asp

Groetjes, Sonja.

Sara

Had ik al geprobeert,ik dacht eerst dat het een witte bruinvleugel was maar nu ie blauw begint te worden blijkbaar toch niet.Als ik die kleuren zo bekijk lijkt het wel een recessief-bont-kobalt ofzoiets.Al twijfel ik er sterk aan aangezien deze op de site alleen maar blauw heeft op de rug..

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes