fijne nieuwe plek voor 2 grasparkietjes ivm geboorte kind (America, N Limburg)

Gestart door krijnenpatty, september 02, 2020, 13:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

krijnenpatty

Hallo,
Wij hebben de afgelopen 20 jaar grasparkietjes gehad. Op dit moment hebben wij twee leuke, mannelijke grasparkietjes:

1. Lei, een mooie gele vogel die geboren is in oktober 2018. Een energieke vogel die graag rondvliegt. Hij was handtam  maar sinds Klaas erbij is, is hij soms wat minder handtam.

2.Klaas, een blauwe variant, geboren in april 2019. Hij heeft moeite met vliegen maar zit graag bij je.

Wij vinden het belangrijk dat grasparkietjes genoeg aandacht krijgen. Op dit moment zijn wij in verwachting van een kindje en willen we voorkomen dat de beestjes wat te kort komen. Daarom zijn wij opzoek naar een nieuwe plek waar ze niks te kort zullen komen.

De witte kooi, bruin kastje, toebehoren en voer kunnen ook mee eventueel.
Het mag allemaal voor een klein prijsje weg, het gaat ons niet om het geld.
Vraag gerust voor meer informatie.

Groetjes Patty en Krijn

Kleintjes

In welke regio wonen deze knapperdjes?

Spannend dat jullie in verwachting zijn :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

krijnenpatty


Kleintjes

Ik hoop dat jullie 'n goed thuis voor ze kunnen vinden :) Ik heb helaas geen plek (uitgezonderd noodgevalletje), anders nam ik ze zelf over (heb er 6).
Ik zal rondvragen, misschien dat ik iemand in de buurt weet (woon zelf ook in Limburg, maar dan meer naar 't midden ;) )

^^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

krijnenpatty

Hoi,

Super bedankt dat je mee wil denken. Wij hebben nog steeds geen nieuwe fijne plek gevonden voor hen helaas.

Groetjes