Plaats speeltjes.

Gestart door Evo, juli 09, 2020, 08:23:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Evo

Ik heb sinds kort (ca. 3 weken) een parkietje. Ik wil graag dat ze het naar haar zin heeft, dus ik heb wat leuke speeltjes gekocht/gemaakt waaronder een schommel. Over die schommel gaat de vraag. Ik heb deze een paar dagen geleden opgehangen aan het dak van de kooi op ca. 20 cm van het dichtstbijzijnde zitstokje. Ik heb echter het gevoel dat ze er niet heen durft te vliegen omdat de schommel, wanneer ze erop landt, erg gaat bewegen. Moet ik de schommel ergens anders ophangen? Of gaat dit vanzelf wennen?

Kleintjes

Je kunt de schommel in 't begin dichter bij 'n stokje hangen, of dichter bij de tralies. Als ze dan gewend is, kun je de afstand groter maken.
Of
Je kunt de schommel ook laten hangen, en eventueel wat aantrekkelijker maken door er wat trosgierst aan vast te maken (wasknijper bijvoorbeeld) :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Evo

Dank je wel. Ik heb haar inmiddels met wat trosgierst kunnen verleiden naar de schommel te vliegen! Ook een snoepstengel was genoeg reden de sprong te wagen. Maar schommelen zonder beloning... Daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappen. Misschien moeten we het schommeltje nog een beetje pimpen...

Kleintjes

Hahaha, 't begin isgemaakt - geweldig :D
Misschien dat ze 'n belletje leuk vindt, die zou je er dan bij '/ aan kunnen hangen (uiteraard wel zo, dat ze er niet in kan blijven haken met de voetjes of dergelijke)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses